Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jura schreef:Ik wil waarschijnlijk onze 2 jarige volgend jaar door hem zadelmak laten maken en laten inrijden. Ik heb vele goede verhalen gehoord over hem en hij doet het thuis ook niet zoals op een clinic. Wel wil ik zo veel mogelijk voorbereidend werk doen; longeren, zadel op, hoofdstel in, misschien wat hangen.
ik ga zelf voor de rustige manier ....... absoluut
maar ik heb er ook wel eens wat niet kunnen inrijden.......... die gaan dan naar Gert.
:D
ik heb ze ook het liefst zo groen mogelijk, beter helemaal geen ervaring dan de ervaring dat ze sterker zijn of mensen kunnen imponeren KiWiKo schreef:Ik heb het dan over paarden die zich laten vallen enzo![]()
:D
KiWiKo schreef:@ ldrik heb ze ook het liefst zo groen mogelijk, beter helemaal geen ervaring dan de ervaring dat ze sterker zijn of mensen kunnen imponeren
KiWiKo schreef:Mensen maken een hoop fouten met jonge paarden, kijk maar eens bij topics als mijn veulen is een draak![]()
![]()
KiWiKo schreef:hihihi heeft ie gelijk in........... qwestie van opgebouwde spieren![]()
![]()
![]()
Een slap paard, kan minder fratsen uithalen als een paard dat al een half jaartje ofzo aan de longeerlijn aan het werk is gezet![]()
![]()
![]()
Mensen maken een hoop fouten met jonge paarden, kijk maar eens bij topics als mijn veulen is een draak![]()
![]()
. Maar echt goed ze geven het paard gewoon niet teveel tijd om er over na te denken. Ik denk toch dat ik eerst even een paard keer zou gaan longeren voor zijn spiertjes. Zelf heb ik mijn 3 jarige ook zonder hoofdstel zadelmak gemaakt dit beviel mij erg goed 
KiWiKo schreef:Saskia, paard heeft geen bit in![]()
![]()
Wordt gereden op een halstertje
![]()
![]()
geeft niet hoor