Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
iedereen heeft een ‘eigen rij marier’ Verder een super leuk paardje hoor
benedict schreef:Qimm:
"Wat is dat nou voor dom commentaar? Het gaat er om hoehet paard loopt, wie erop zit zal me een worst wezen. Verder wat hierboven al gezegd is, iets te diep, iets te veel op de voorhand."
zo werkt het wel...
jij denk niet dat als anky der op had gezeten dat er net zoveel commentaar was?? geloof ik niks van...
Navidad schreef:ik vind bepaalde reacties een beetje erg overdreven.
ten eerste oordelen mensen te snel, terwijl ze weinig van dit paard afweten. Dat op de kop lopen is een moment opname! Al deze fotos zijn moment opnames.
Maar goed buiten dat om en weer even ontopic.
Ben het volledig met de styl eens die jullie instructrice toepast. Pas inderdaad op dat die niet op de kop gaat lopen. probeer desnoods dat neusje meer richting grond te rijden als je het gevoel heb van hij loopt op de kop. Hou er inderdaad rekening mee dat die zijn achterhand er goed onder houd.
Denk dat het helemaal goed komt![]()
![]()
Succes ermee
Dat losrijden is juist een goeie manier!! Zo worden ze lekker ontspannen en kan je ze daarna beter hoger/ronder rijden
Ziet er super uit hoor! Die eerste foto van benedict is echt vet mooi! Heel veel succes verder.. en meer winstpunten komen er zeker wel
Navidad schreef:. Dat op de kop lopen is een moment opname! Al deze fotos zijn moment opnames.
Pipo schreef:
Noem je 1 gehele fotosessie een momentopname![]()
Paard loopt op alle foto's de grond in. Hand naar voren en druk hem maar een keer goed aan met je been, zodat ie zijn kop opsteekt!
Navidad schreef:
lees ook wat eronder staat. maar denk dat de instrucktrice wel weet waar ze mee bezig is
Navidad schreef:Dat op de kop lopen is een moment opname! Al deze fotos zijn moment opnames.
Navidad schreef:Pas inderdaad op dat die niet op de kop gaat lopen.
en probeer je handen dichter bij elkaar te houden en niet breed te zetten..voorderest ziet het er goed uit hoor!
Tigger schreef:
Wel opletten wat je zegt he?