en hij loopt idd niet echt aan de teugel,na 20 minuten moet het wel beter gaan als je M1 rijd neem ik aan...maargoed wie weet ging het vandaag niet zo goed als anders?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

*met andere naam natuurlijk Nadinetjuhh schreef:hier ga ik helemaal in mee is natuurlijk wel moeilijk oordelen zo vanaf een foto..dit was ook mijn eerste reactie toen ik je fotos zagLeuke haf! Erg leuk sjabrakkie ok
Vind haar alleen niet echt M1 waadig lopen?
oryantje schreef:Nadinetjuhh schreef:hier ga ik helemaal in mee is natuurlijk wel moeilijk oordelen zo vanaf een foto..dit was ook mijn eerste reactie toen ik je fotos zagLeuke haf! Erg leuk sjabrakkie ok
Vind haar alleen niet echt M1 waadig lopen?

inde bak is ze toch wat minder in die passage dan buiten he
hahaa Fredt schreef:oooo!!! zeg dat dan gelijkVolgens mij denken jullie allemaal dat IK M1 met haar rijd
Ik bedoelde dat Nancy een M1 paardje is, dus M1 hééft gelopen! Ze kan alle oefeningen nog makkelijk, maar voor mij is het nog moeilijk dat uit dr te rijden. Maar als je dr eenmaal hebt lopen!!
hihihi vandaar dat het er niet m1 gericht uit zag Alacairion schreef:haaa daar hebben we pingpong bal nancyinde bak is ze toch wat minder in die passage dan buiten he
hahaa