Horse Event: Clinic Edward en Imke

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

Re: Horse Event: Clinic Edward en Imke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:26

ik zat ook op de tribune!! (die aan de ingang van de bitpiste) onderaan, eerste rij. Helemaal int midden. We hadden onze hond mee (die grote bruine harige ) ik had een rood met wit gestreept shirt aan.
Ik heb niemand herkend van bokt

Verder heb ik wel genoten van de clinics Ik ga mijn foto's niet plaatsen, want er zijn al zoveel.
xxx

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 22:33

Wat een stoere foto's zeg!!
Was de rest van Horse Event nog interessant of was dit het absolute hoogtepunt?

Juweel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:01

Ik ben zaterdag geweest en Emiel Voest (met Humberto Tan) was ook indrukwekkend.

Verder hebben wij onze 2 kandidaten van onze manege tijdens de Zitcompetie goed aangemoedigd!

Gert van der Hof zijn clinic over probleempaarden was ook interessant.

Leuk was ook het verschil te zien in de clinic die Anky gaf en Imke later op de middag in de recreatiehal.
Ik vond Imke iets meer details geven over bepaalde aanwijzingen en verwees de amazones ook naar elkaar.

Ook hebben wij de clinic gezien van een engelse mevrouw (ben ff haar naam kwijt) en die liet heel goed de juiste en foute zithouding zien en hoe je goed moet lichtrijden ........Heel erg leerzaam om te zien. (nu zelf nog in de praktijk gaan brengen )

Er was zoveel te zien, kortom hoogtepunten genoeg !

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:20

Juweel: dat was Heather Moffet , was echt goeie clinic!

Juweel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 09:50

yep, inderdaad, was een inderdaad een goede clinic. Heel erg onderbouwend. Je zag echt heel goed o.a. dat die jongen niet goed aan het lichtrijden was en toen hij het goed deed was het plaatje een stuk rustiger. Heel leerzaam!

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 13:37

BrittKitt schreef:
Juweel: dat was Heather Moffet , was echt goeie clinic!

Ik heb de clinic van zondag gezien, die vond ik nogal tegenvallen. De helft van de tijd had ze het over hoe belangrijk het zadel is voor een goede zit. Ik zag geen verbetering bij de combinaties. Ze zei wel wat fout was, maar hoe ze dat konden verbeteren zou ze binnen op de simulator laten zien . Vond het wel raar dat ze dat niet meteen deed. Dat fjordje was wel leuk en dat meisje zat er best netjes op, maar die zat er ook al best netjes op voor Heather iets gezegd had

Bij de andere twee combinaties kon duidelijk nog een hoop verbeterd worden, maar ik vind dat je wel lef hebt als je daar voor zo'n publiek komt rijden

Ik vond de clinic van Edward en Imke wel 1 van de hoogtepunten op zondag. De clinic van Laurens en Lotje was ook erg leuk, maar jammer dat het zo druk was dat je eigenlijk niks meer zag als je niet een half uur van te voren al stond te wachten

Clinic van Laurens en Yoni was ook heel leuk, en goed voor de lachspieren.

Juweel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 13:54

Zaterdag had ze maar 1 ruiter en zoals ik al zei, zag je bij hem heel goed wat hij verkeerd en goed deed.
Ze had het pas over de simulator aan het eind van haar clinic.

En voor wat betreft de clinic's van Anky (en Imky), wij hadden op illegale wijze een plekje bemachtigd op de VIP tribune en hadden een super uitzicht.

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 16:51

Leuke foto's en geweldige paardjes