Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manonnetjoe schreef:
Stacey schreef:En ik heb het begin van Gert gemist, vond ik erg jammer, want daar kwam ik speciaal voor. Heb wel gehoord dat ie er flink afonderde en met die schimmel heb ik gezien.
Ik had er ook een beetje nare bijsmaak aan. Diegene waar ik met mee was vond hem een supervent die fantastisch met paarden om kon gaan. Ik wist het nog zo net niet. Weet niet hoe ik het uit moet leggen. Zijn microfoon stond wel erg hard.
manonnetjoe schreef:jij ook al? welke dan?
Stacey schreef:Die longen en neuzen heb ik helemaal niet gezien... Heb je toevallig aan die neuzen gevoeld? Ja, klinkt dom, maar ik vraag me af of dat het de complete neus is, of dat ze de boel hebben 'leeggehaald'. Of mocht je er niet aan zitten? Heb wel de ondertanden gezien. Op zo'n plank met al die leeftijden erbij.
En ik heb het begin van Gert gemist, vond ik erg jammer, want daar kwam ik speciaal voor. Heb wel gehoord dat ie er flink afonderde en met die schimmel heb ik gezien.
Ik had er ook een beetje nare bijsmaak aan. Diegene waar ik met mee was vond hem een supervent die fantastisch met paarden om kon gaan. Ik wist het nog zo net niet. Weet niet hoe ik het uit moet leggen. Zijn microfoon stond wel erg hard.
thinka schreef:hoihoi!!
leuke foto's!!
heb je misschien nog meer foto's gemaakt van de arabiertjes? dat waren wij namelijk