Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Passoa schreef:Leuke foto's weer van Q hoor!! Ik vind je zit juist netjes! Echt super dat jullie weer lekker samen rijden! En dat Z komt heus wel weer.
Alleen waarom heeft Q geen beschermers om.. Teminste het is beohoorlijk glad zo te zien..
Ook super leuke hoofdfoto's!!

)carola schreef:Het blijft een leuk paard! Pas wel op met zo'n bult op die plek. Het kan best heel onschuldig lijken, maar controleer goed de ademhaling. Wanneer zo'n bult dikker wordt, kan het namelijk de luchtpijp dicht gaan drukken, en dan heb je een flink probleem. Dus blijf het wel goed in de gaten houden hoor.

Cayenne schreef:Jeetje meid, we zien je de laatste tijd alleen nog maar met cap opeen teken dat het goed gaat
Hij ziet er best uit, echt superjammer dat je hem niet kan starten officieel, hij had het vast nog geweldig gedaan

maar omdat ik zelf soms ineens flauwval, mag ik sowieso niet meer zonder cap rijden, ook niet zonder dat er iemand bij me is(ben inmiddels al bij neuroloog enzo geweest maar die dingen duren altijd zo lang)Kimmie_girl schreef:Leuk paardjeleuke combinatie zo op de foto`s vind ik jullie echt leuk bi elkaar passen
het heeft even geduurd maar nu zijn we echt vriendjes 
Q doet het ook echt allemaal goed, en hij vond liekie wel grappig, dat ie hem steeds zo in de gaten bleef houden haha, komt helemaal goed met de postelrally 

.
. 

iig zolang hij het aankan doen we dat, gaat het om wat voor reden dan ook toch weer slechter met hem, dan wordt hij weer recreatiepaard of grasmaaier
maar daar denk ik maar liever nog niet aan!
Ik wou dat ik zo recht zat!
En ondanks de modder vind ik het er super uitzien hoor
doe dan ook echt nog meer moeite om er goed op te zitten 
ff schoudervoor leren op Q
komen ook foto's van

lijkt net een schilderij joh!! =D