Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

manzano schreef:De website van Rianne doet het niet. Ik vind het wel apart dat iedereen zich tegenwoordig fotograaf noemt
. Ik vind de foto's voor een fotografe iig niet bijzonder, maar ze zijn wel leuk!
Wel ontzettend leuk dat je zo'n demo mocht geven. Waar was het? Aangezien het om dressuur met een Fjord ging.
Wat ik me nou afvraag: heb je dan ook echt dingen verteld die specifiek op de Fjord van toepassing zijn?? Zou je wat voorbeelden kunnen noemen? Ben ik wel benieuwd naar. Hou je bijv. bij bepaalde oefeningen rekening met de bouw?
De link is verkeerd vandaar dat me site het niet doet. Het moet zijn: www.riannefotografie.tk
. 
Marijke82 schreef:Deze foto' s zijn echt stoer
Het lijkt me echt een eer om zoiets te mogen doen!
Leuk setje
LoesLoes schreef:Ziet er super uit..
Zo zie je maar weer dat Fjorden harstikke goed mee kunnen in de dressuur..

Isaatje16 schreef:Hey..
Gave fotos taco is een lieverd
Setje staat ook leuk

en ik heb ook lichtblauwe setjes staat leuk he..
super egt vet vind ik dat te zien zo'n fjord !!!!hetismij schreef:ziet er goed uit!! je rijd hem altijd erg netjes
is er ook een filmpje van je kur? zou ik graag willen zien
ziet er heel netjes uit

Cinnepin schreef:Wat doen jullie het goed! Nog iets langer dan een half jaar en wordt mijn fjord ingereden en wil daar in de toekomst ook mee wedstrijden gaan rijden....je bent ons grote voorbeeld