Bijscholingscursus op Z2 paard van Jippie!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Bijscholingscursus op Z2 paard van Jippie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 20:48

@ Venetia, de verzameling is idd een beetje weg maar daar zijn we ook helemaal niet mee bezig geweest. We zijn veel meer aan het werk gegaan met het doseren van de hulpen en het loswerken. Daar komt bij dat Lois dit allemaal zeer gewillig onderging. Maar natuurlijk is hij ook wel zo slim dat hij zich niets te moe maakt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 15:39

Ben vanaf de eerste foto die ik van hem zag al heelmaal fan van Lois. Vind hem zo ontzettend mooi!!!!! Jammer dat ie niet in Arnhem zelf staat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:25

Ik zal het tegen Lois zeggen
Iedere keer als ik Lois op de foto of op de video zie dan heb ik zelf altijd zo iets van WOW, wat is ie toch bloedmooi. Maar ja, misschien vind je dat al snel van je eigen paard.

Ik ben blij dat Lois niet meer in Arnhem staat . Hij staat nu op een stal waar mensen geen kapsones of kouwe kak hebben en maar waar ze wel heel professioneel met paarden en met sport bezig zijn. En nog belangrijker: op deze stal is er geen kantine met alcoholische versnaperingen en uitzicht op de rijbaan. Je wilt niet weten wat een genot dat is

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:28

Jippie schreef:
Ik zal het tegen Lois zeggen
Iedere keer als ik Lois op de foto of op de video zie dan heb ik zelf altijd zo iets van WOW, wat is ie toch bloedmooi. Maar ja, misschien vind je dat al snel van je eigen paard.

Ik ben blij dat Lois niet meer in Arnhem staat . Hij staat nu op een stal waar mensen geen kapsones of kouwe kak hebben en maar waar ze wel heel professioneel met paarden en met sport bezig zijn. En nog belangrijker: op deze stal is er geen kantine met alcoholische versnaperingen en uitzicht op de rijbaan. Je wilt niet weten wat een genot dat is

Nee hoor, is helemaal terecht dat je dat vindt!!! Hij is echt heel mooi!! Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je nu op die stal staat. Zeker dat kapsones gehalte is iets wat echt gruwelijk vervelend is.
Ben nu wel benieuwd naar de gevolgen van de alcoholische versnaperingen . Maar goed, op een stal in Arnhem wil ik nog wel eens komen, vandaar......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:51

manzano schreef:
Ben nu wel benieuwd naar de gevolgen van de alcoholische versnaperingen ...

Nou let op:
manege, alcohol, hooiberg
of
manege, kinderen met gefortuneerde ouders, maar zonder enig talent, uitblijvende wedstrijdresultaten

Zo kan ik nog wel wat rijtjes bedenken hoor

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 13:55

..........ok, laat maar, ik weet genoeg .