Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. Hij staat nu op een stal waar mensen geen kapsones of kouwe kak hebben en maar waar ze wel heel professioneel met paarden en met sport bezig zijn. En nog belangrijker: op deze stal is er geen kantine met alcoholische versnaperingen en uitzicht op de rijbaan. Je wilt niet weten wat een genot dat is
Jippie schreef:Ik zal het tegen Lois zeggen
Iedere keer als ik Lois op de foto of op de video zie dan heb ik zelf altijd zo iets van WOW, wat is ie toch bloedmooi. Maar ja, misschien vind je dat al snel van je eigen paard.
Ik ben blij dat Lois niet meer in Arnhem staat. Hij staat nu op een stal waar mensen geen kapsones of kouwe kak hebben en maar waar ze wel heel professioneel met paarden en met sport bezig zijn. En nog belangrijker: op deze stal is er geen kantine met alcoholische versnaperingen en uitzicht op de rijbaan. Je wilt niet weten wat een genot dat is
. Maar goed, op een stal in Arnhem wil ik nog wel eens komen, vandaar...... manzano schreef:Ben nu wel benieuwd naar de gevolgen van de alcoholische versnaperingen...
..........ok, laat maar, ik weet genoeg
.