Amigo@work met mij..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chocopasta

Re: Amigo@work met mij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:46

Waat een lieverd!
Je neemt het commentaar goed aan trouwens, je springt niet direct in de verdediging, iets wat maar al te vaak gebeurd

viev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-05 19:02

nou ik dan ook maar weer ene reactie

@ Amigootje: bedankt voor je reactie

@Amigootje & Umms: over dat ruim lopen zit van beide kanten wat in...wat het nou echt is zullen Amigootje en ik moeten uitzoeken met rijden...Umms je zei messchien kom ik bot over...NEEJ..vind ik iig...je zegt wat jouw mening is en ervaring , maar op een nette en eerlijk manier...daar heb ik geen moeite mee..ik leer der weer wat van en dat vind ik tegenwoordig het allerleukst...alleen sommigen kunnen heel erg bot zijn en menen het ook zo..daar reageer ik niet eens op, maar jij Umms bent gewoon duidelijk en eerlijk over je ervaringen en je mening en dat moet kunnen en ik heb daar geen moeite mee..!!

@ Ukkiey: die laatste foto is lol en Kristie zegt dat heel goed..
ik snap wat ej bedoeld en der zit ook echt wel wat in..maar we doen dit niet elke dag het was gewoon een keer lol...Amigo is niet druk met dit soort dingen dus het kan echt wel voor een keer...als hij een drukke pony was, dan was het een anderen zaak..maar je hebt gelijk er zitten gevolgen aan , maar kristie heeft ook gelijk in mijn ogen...

maar ik accepteer je mening en ik kan neit zeggen dat je ongelijk hebt

@ Nathasja91: dankje wel over dat van commentaar..!!

nou voor de rest echt heel erg bedankt voor de tips en de reacties...ik zal het is op een rijtje zetten er zitten namelijk veel dingen tussen waar ik is bij stil wil gaan staan voor mezelf...

het zet me weer aan het denken en zo leer ik weer wat...Dus iedereen bedankt..Kusss

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:27

UkkieY schreef:
viev schreef:

@ukkiey: je zei de laatste foto vind ik niet slim...waarom , wat is er erg aan??....hij gaat er niet dood aan om zo even te staan..

zijn pony's en paarden van lucht gemaakt??...ik ben ook benieuwd naar jouw antwoord.

nou ik hoop snel antwoord te krijgen
XxxX Viev

Het is en blijft een beest, ook zie ik dat je je zadel al losgemaakt hebt, als je pony was geschrokken dan had je nu een kapotte zadel en waarschijnlijk een pony die dan toch wel een trauma heeft.

Ik wil niet grof over komen hoor ,maar ik vind het onverstandig het blijven dieren en je weet maar nooit. Dit is mijn mening

Gelukkig ken ik mijn pony al 2 jaar door een door... helaas door vele ziektes van hem, kan ik voor 100% achter mijn besluit staan om zo iets te doen

Rafaela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:29

Heey,
leuke pony ik vind je ook net ietsje te groot miss. maar als je pony sterk genoeg is verder wel leuke foto's

viev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 15:15

nog een aanvulling op mijn vorige reactie..!!

wat ik trouwens wel jammer vind....

is dat bolletje iets zei en ik daarop nog iets vroeg, maar nog geen antwoord daarop gekregen heb...

@ bolletje..::

volgens jouw ben ik te zwaar voor die pony, mijn vraag is tot welk gewicht zou jij dan op deze pony iemand laten rijden naar jouw mening??....daar ben ik nieuwschieirg naar!!

dit zei en vroeg ik..bolletje zou je aub als nog willen antwoorden?!?!

Nicky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 15:29

en nog centen gevonden op de grond? haha.
Een veel voorkomend probleem

Maar over de rest, oefenen, oefenen, oefenen. Dan komt alles wel goed.
Moet je over een paar maanden maar eens foto's van dan met deze verglijken. Als je het goed hebt gedaan, zie je veeel verschil.

viev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-05 14:10

love_Bianco schreef:
en nog centen gevonden op de grond? haha.
Een veel voorkomend probleem

Maar over de rest, oefenen, oefenen, oefenen. Dan komt alles wel goed.
Moet je over een paar maanden maar eens foto's van dan met deze verglijken. Als je het goed hebt gedaan, zie je veeel verschil.

dat ga ik ook zeker doen over een paar maanden ..!!

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-05 16:27

Citaat:
Het is en blijft een beest, ook zie ik dat je je zadel al losgemaakt hebt, als je pony was geschrokken dan had je nu een kapotte zadel en waarschijnlijk een pony die dan toch wel een trauma heeft.

Ik wil niet grof over komen hoor ,maar ik vind het onverstandig het blijven dieren en je weet maar nooit. Dit is mijn mening

Mijn zadel is der laatst ook af gepleurd hoor... Was misschien wel me eigen schuld... Maar ik heb geluk gehad zadel heeft ut overleefd en een trauma bij me verzorgpony... Neen ze vond het niet erg... En tis al een gigantisch doos ze vind bijna alles eng maar hier trok ze zich vrijwel niks van aan dus vind het beetje overdreven dat je paard er een trauma aan over houd...