Je neemt het commentaar goed aan trouwens, je springt niet direct in de verdediging, iets wat maar al te vaak gebeurd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
UkkieY schreef:viev schreef:
@ukkiey: je zei de laatste foto vind ik niet slim...waarom , wat is er erg aan??....hij gaat er niet dood aan om zo even te staan..
zijn pony's en paarden van lucht gemaakt??...ik ben ook benieuwd naar jouw antwoord.
nou ik hoop snel antwoord te krijgen
XxxX Viev
Het is en blijft een beest, ook zie ik dat je je zadel al losgemaakt hebt, als je pony was geschrokken dan had je nu een kapotte zadel en waarschijnlijk een pony die dan toch wel een trauma heeft.
Ik wil niet grof over komen hoor ,maar ik vind het onverstandig het blijven dieren en je weet maar nooit. Dit is mijn mening
ik vind je ook net ietsje te groot miss. maar als je pony sterk genoeg is
verder wel leuke foto's
haha.
love_Bianco schreef:en nog centen gevonden op de grond?haha.
Een veel voorkomend probleem
Maar over de rest, oefenen, oefenen, oefenen. Dan komt alles wel goed.
Moet je over een paar maanden maar eens foto's van dan met deze verglijken. Als je het goed hebt gedaan, zie je veeel verschil.
![]()
Citaat:Het is en blijft een beest, ook zie ik dat je je zadel al losgemaakt hebt, als je pony was geschrokken dan had je nu een kapotte zadel en waarschijnlijk een pony die dan toch wel een trauma heeft.
Ik wil niet grof over komen hoor ,maar ik vind het onverstandig het blijven dieren en je weet maar nooit. Dit is mijn mening