Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) daantjuhhh schreef:Als je goed zit kan je op elk zadel op je kont zitten inplaats van je ***!!!
. Ik heb ook vanalles geprobeerd van string naar onderbroek naar tanga naar wielrennerbroek enz enz enz. Om doodmoe van te worden! Maarja je wilt natuurlijk wel nog gewoon kunnen plassen na het rijden en niet 3 dagen op de wc zitten gillen alsof je vermoord wordt dus er moet toch een oplossing zijn
. Voor mij was de oplossing een schapenbontje om mn zadel doen en met een dunne onderbroek te rijden. Ik heb er zo eentje van snoopy die ik het liefste draag, daarmee heb ik nooit last in ieder geval. Met een string rijden zal ik al helemaal niet doen als ik jou was
. Als je toch wondjes krijgt kan je er het zalfje Nestosyl opsmeren wat erg goed helpt! Gewoon s'ochtends en s'avonds op de 'schaafwondjes' smeren en meteen na de eerste nacht had ik er meestal al geen pijn meer aan
Na ongeveer 2 dagen zijn ze dan helemaal weg. Succes ermee
haha
Mag je met een bontje eigenlijk wel op wedstrijd rijden? Ik dacht namelijk van niet.
cool
Piaffe schreef:Ik zou eens een goede zadelmaker bij je zadel en paard halen. Wie weet ligt je zadel niet goed op je paard waardoor je je doorrijdt.
Ik heb me nog nooit doorgereden, maar zat in het begin ook teveel op mijn voorkant. Nu is mijn zadel aangepast en zit ik weer ok en op mijn kont.
BTW een gelzitting van Daaleman zit ook heerlijk, scheeld ook
Hallo meneer de zadelmaker ik heb pijn aan mn *** bij het rijden wilt u even kijken of mn zadel wel goed licht
haha (je hebt wel gelijk hoor
)

Lusitana schreef:Goofy44 --- Als er een vent op een zadel gaat zitten, komen z'n b*ll*n klem te zitten als het zadel niet goed is of als ie verkeerd gaat zitten. Dat doet heel veel pijn. Het voordeel is, dat ie direct goed gaat zitten.Citaat:Als dat zo zou zijn, kan een man ook niet met zijn benen bij elkaar op een stoel zitten, of voorovergeleund op een motor rijden. Of wat dacht je van zonder zadel rijden. Kan een man toch ook echt, hoor.