Gênant onderwerp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Gênant onderwerp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 14:43

Het ligt aan je zadel. Als je automatisch naar voren valt bij zitten, kom je op je m*uts te zitten. Toen ik zadels ging uitproberen toen ik een nieuwe nodig had, waren er zadels waar ik bij recht zitten altijd weer op het verkeerde deel kwam.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:10

Als je goed zit kan je op elk zadel op je kont zitten inplaats van je ***!!!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:12

Wat ik niet snap, is dat ze hier op bokt vaak woorden gebruiken die door bokt omgezet worden in nettere woorden, en sterretjes en weet ik het wat voor omwegen voor het platte woord,maar dat niemand het woord VAGINA durft uit te spreken, wat gewoon de term is.
Zeg anders schaamstreek.
Laatst bijgewerkt door Lusitana op 15-09-05 15:15, in het totaal 1 keer bewerkt

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:14

Ik had er ook last van, alles geprobeerd, wielrenbroekjes, bontje, gelpad. Hielp allemaal niets. Gewoon vaseline smeren! Heb totaal geen last meer

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:33

Dus je eerst doorrijden, en er dan vaseline op smeren? naah.. Dat moet je zien te voorkomen!
Ik heb ook een Kieffer, en heb er soms ook last van.. als ik fanatiek aan het dressuren ben, of een buitenrit maak. Voor de buitenritten heb ik nu een schapie op mijn zadel. Echt een aanrader!
Mijn nichtje, die ook regelmatig op mijn paard rijd, heeft trouwens altijd een zere doos, dus dat het aan het zadel (Kieffer dus) ligt... is denk ik wel duidelijk. (In mijn geval dan )

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:47

daantjuhhh schreef:
Als je goed zit kan je op elk zadel op je kont zitten inplaats van je ***!!!

kan het ook iets minder? Je vorige bericht was ook nogal grof.

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:54

wat is er grotf aan dan?
Ze zegt zelf ***
dus ik dacht dat ze het liever zo noemde???

Sorry het was echt niet grof bedoeld juist het tegenovergestelde

P.S. maak je niet overal druk om, word je leven een stuk makkelijker van!

Cuddie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:35

euhmz.. das neit goed ? ... ik weet niet echt iets anders te zeggen dan de rest

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:31

@Dabo: ik bedoel dus voordat je gaat rijden vaseline erop smeren, dus om te voorkomen. Dit is bij mij tot nu toe het enige dat werkt

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:59

Haha ik heb hier ook last van en ook een Kieffer zadel (moet daar wel aan liggen inderdaad), maarja zadels zijn duur en zomaar een nieuwe kopen doe je dan ook niet natuurlijk . Ik heb ook vanalles geprobeerd van string naar onderbroek naar tanga naar wielrennerbroek enz enz enz. Om doodmoe van te worden! Maarja je wilt natuurlijk wel nog gewoon kunnen plassen na het rijden en niet 3 dagen op de wc zitten gillen alsof je vermoord wordt dus er moet toch een oplossing zijn . Voor mij was de oplossing een schapenbontje om mn zadel doen en met een dunne onderbroek te rijden. Ik heb er zo eentje van snoopy die ik het liefste draag, daarmee heb ik nooit last in ieder geval. Met een string rijden zal ik al helemaal niet doen als ik jou was . Als je toch wondjes krijgt kan je er het zalfje Nestosyl opsmeren wat erg goed helpt! Gewoon s'ochtends en s'avonds op de 'schaafwondjes' smeren en meteen na de eerste nacht had ik er meestal al geen pijn meer aan Na ongeveer 2 dagen zijn ze dan helemaal weg. Succes ermee haha

ellen82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:27

Die Nestosyl heb ik inderdaad ook massa's gesmeerd Mag je met een bontje eigenlijk wel op wedstrijd rijden? Ik dacht namelijk van niet.

xtostarlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:06

Probeer een keer een boxershort, kan ook wonderen doen

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 00:13

Al die onderbroek problemen, ik draag gewoon NIKS onder een rijbroek en dat bevalt me prima.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:29

Hihi Afbeelding cool Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 08:45

Hihi zal ricardo leuk vinden om te weten.

Tja ik dnek als je een kieffer hebt dat het daar aan kan liggen.
En weet verder niet wat je er nog meer aan kan doen.

Goofy44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:04

Als er een vent op een zadel gaat zitten, komen z'n b*ll*n klem te zitten als het zadel niet goed is of als ie verkeerd gaat zitten. Dat doet heel veel pijn. Het voordeel is, dat ie direct goed gaat zitten. Als je zadel verkeerd ligt, kan dat ook problemen geven. Smeermiddelen en hulpstukken lossen het probleem niet op. Je moet gewoon goed leren zitten. Een vent heeft direct een probleem, die lost dat van nature onmiddelijk op. Middeltjes helpen niet en lossen niets op.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:07

ik draag altijd strings, nog nooit last gehad. ik krijg wel alijd pijn in mijn zitbotten, als ik buitenritten maak :p maar dat doet er nu niet toe.

sjonge, ik wist niet dat zoveel mensen hier last van hebben.
heb wel zeer als ik lang moet fietsen altijd, das lastig.

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:10

Ik zou eens een goede zadelmaker bij je zadel en paard halen. Wie weet ligt je zadel niet goed op je paard waardoor je je doorrijdt.

Ik heb me nog nooit doorgereden, maar zat in het begin ook teveel op mijn voorkant. Nu is mijn zadel aangepast en zit ik weer ok en op mijn kont.

BTW een gelzitting van Daaleman zit ook heerlijk, scheeld ook

Goofy44

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 23:05

Het probleem is er ook bij het rijden zonder zadel. Dat geeft aan dat het probleem eerder in de zit zou kunnen zitten. Dus een te holle rug met het bekken te veel naar voren.

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:15

Piaffe schreef:
Ik zou eens een goede zadelmaker bij je zadel en paard halen. Wie weet ligt je zadel niet goed op je paard waardoor je je doorrijdt.

Ik heb me nog nooit doorgereden, maar zat in het begin ook teveel op mijn voorkant. Nu is mijn zadel aangepast en zit ik weer ok en op mijn kont.

BTW een gelzitting van Daaleman zit ook heerlijk, scheeld ook

haha wat moet je tegen die zadelmaker zeggen dan Hallo meneer de zadelmaker ik heb pijn aan mn *** bij het rijden wilt u even kijken of mn zadel wel goed licht haha (je hebt wel gelijk hoor )

Jooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 11:16

ligt

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 12:43

Ik heb ook een kieffer zadel en het ligt echt niet aan dat zadel ofzo hoor

Ik heb er enkel alleen weleens last van als ik ongesteld ben, als het touwtje van mn tampon dan irritant zit en ik allebei de paarden fanatiek gereden heb wil het weleens gevoelig zijn, maar dat heeft echt niks met het zadel te maken hoor. Je moet gewoon op je kont gaan zitten

haha had niet gedacht dat ik ooit zoiets erop zou zetten

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 15:14

[quote="Goofy44"]Als er een vent op een zadel gaat zitten, komen z'n b*ll*n klem te zitten als het zadel niet goed is of als ie verkeerd gaat zitten. Dat doet heel veel pijn. Het voordeel is, dat ie direct goed gaat zitten. [quote]
Als dat zo zou zijn, kan een man ook niet met zijn benen bij elkaar op een stoel zitten, of voorovergeleund op een motor rijden. Of wat dacht je van zonder zadel rijden. Kan een man toch ook echt, hoor.

Goofy44

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 15:49

Ik probeer aan te geven dat een man / jongen niet in de problemen komt als hij gaat zitten. Als dat een keer gebeurt ga je vanzelf, door de pijnscheut, direct goed zitten. Omdat een vent door "zijn pakket" meer ruimte nodig heeft, lijkt het me sterk dat een vrouw / meisje met een goede zit problemen zou kunnen hebben. Als alles anatomisch in orde is, is dat geen probleem en kan het probleem alleen maar door verkeerd zitten veroorzaakt worden. Ik heb de indruk dat de meeste vrouwen / meisjes die het aangegeven probleem hebben, anatomisch in orde zijn en dat ze verkeerd zitten. Een verkeerd zadel of een verkeerde zadel ligging kan ook de oorzaak zijn, meestal wordt een zadel gepast op het paard, maar het zadel moet ook de ruiter / amazone passen, dat wordt wel eens vergeten. Als jke zonder zadel ook problemen hebt, zou het aan de rug van het paard moeten liggen. Ik denk dat da in de meeste gevallen niet zo is. Ook een Kieffer zadel of welk ander bekend merk dan ook, zal dit probleem niet veroorzaken, tenzij de maat verkeerd is. De oplossing is voor de vrouwen / meisjes die daar last van hebben, goed leren zitten, bekken iets meer naar achteren. Hoe je dat kan oefenen is al aangegeven.

De moraal van het verhaal is: als een man / jongen zonder problemen "met zijn pakket" kan zitten, dan kan een vrouw / meisje dat ook, als ze goed gaat zitten.

Goofy44

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:00

Lusitana schreef:
Goofy44 --- Als er een vent op een zadel gaat zitten, komen z'n b*ll*n klem te zitten als het zadel niet goed is of als ie verkeerd gaat zitten. Dat doet heel veel pijn. Het voordeel is, dat ie direct goed gaat zitten.
Citaat:
Als dat zo zou zijn, kan een man ook niet met zijn benen bij elkaar op een stoel zitten, of voorovergeleund op een motor rijden. Of wat dacht je van zonder zadel rijden. Kan een man toch ook echt, hoor.

Ik denk dat je m'n reactie verkeerd begrepen hebt. Een vent kan dit zonder problemen. Als ie een probleem heeft, dan doet ie iets fout. Wat denk je van wielrenners in racehouding op een wielrenzadel, een ruiter voorover zittend een helling af, etc. Ik denk dat we het eens zijn....