Bas @ work: Onder het zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marijkedam

Re: Bas @ work: Onder het zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:23

Super die laatste foto. Zie je maar dat het niet uitmaakt of je een kleintje of een grote rijd, vallen kun je altijd. Maarre... hartstikke leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 09:28

Ik vidn het echt super foto's! en het meisje vind ik netjes rijden. leuk voor haar dat ze een eigen pony krijgt!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:09

Stoute Bas, gelukkig is bij de kleine kindertjes wel braaf.

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:31

Kan hier niet positief over zijn, je hebt overigens wel super veel lef om de foto's te tonen.

Juco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:58

Ik kan de lol er wel van in zien. Dat meisje is niet te zwaar, wel lang. Zolang ze gebruikt word als crash test dummy en geen uur rijd en niet te vaak zie ik het probleem niet.

Mooi is anders, maar praktisch is ook belangrijk!

shirleyp
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 16:20

blaatblaatblaat

Ik vind het een geweldig leuke combinatie . Voor Bas is het een goede afwisseling en Tinet heeft er plezier in, lijken me belangrijkere criteria dan de grootte van iemand of de pony. Dat ze lang is is duidelijk, dat Bas klein is is duidelijk, maar zolang dit niet te vaak gebeurt (en ik weet zeker dat Sanex het beste met Bas voor heeft) is er helemaal niks aan de hand.

Maar de foto's zijn cool hoor! Wel jammer dat je geen foto's hebt van Tinet als zandruiter

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 16:30

Ach dat meisje weegt niet veel, en ze rijdt hem niet elke dag een vol uur, zo te zien heeft Bas er geen moeite mee, anders had ie niet zoveel puf om stout te zijn.