Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
o0marije0o schreef:omdat op een paard en e pony de beenligging beter is en op een shet niet. bij een e pony kom je bij de buik zonder je benen op hoeven te tillen. ik denk dat je het bij alleen je hak optillen niet red. Ben zowiezo tegen overbodig sporen gebruik. Alleen gebruiken als het egt moet anders gaat je paard minder naar je been luisteren en moet je steeds meer / sterkere hulpmiddelen gebruiken om het paard naar je te hebben luisteren. ik keur sporen Altijd af tenzij er een goede rede voor is en je ermee werken kan
heb op de manege menig paard door sporen verpest zien worden.
maar nogsteeds luid mijn vraag. waarom de sporen? is hij niet goed genoeg aan je been?
je bent er alleen een beetje te groot voor he...?
hahaha kan die wel hebben hoor!!
(oei krijg ik nou half bokt over me heen?:P) o0marije0o schreef:omdat op een paard en e pony de beenligging beter is en op een shet niet. bij een e pony kom je bij de buik zonder je benen op hoeven te tillen. ik denk dat je het bij alleen je hak optillen niet red. Ben zowiezo tegen overbodig sporen gebruik. Alleen gebruiken als het egt moet anders gaat je paard minder naar je been luisteren en moet je steeds meer / sterkere hulpmiddelen gebruiken om het paard naar je te hebben luisteren. ik keur sporen Altijd af tenzij er een goede rede voor is en je ermee werken kan
heb op de manege menig paard door sporen verpest zien worden.
maar nogsteeds luid mijn vraag. waarom de sporen? is hij niet goed genoeg aan je been?