Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elskevree schreef:@idra Talo was 4e of 5e (van de 5). Hij (samen met Grelo) was ook mijn favoriet vroeger. Ik heb hem 8 jaar geleden voor het eerst gezien (1ste premiekeuring in nederland). Afgelopen weekend vond ik hem er dik uitzien, matig voorgebracht en slecht gereden... Hij is natuurlijk pas een paar maandjes geleden van eigenaar veranderd dus het kan zijn dat hij in een dip zit...
Maar nu... 
Dat had ik echt nooit verwacht, want in Talo zit zo veel meer!!!

)
mannen 8 en 9 zijn de mijne .........trotstrotstrots...
Maar dat komt meer omdat ik in de achtertuin woon van stoeterij Residelca
Bonito is trouwens niet zo leuk hoor, hij is een echte schreeuwerd
Je wordt er soms helemaal simpel van! Hij zelf wordt er trouwens behoorlijk schor van
Maar dat scheelt voor ons weer in de herrie
mayke schreef:Nu er toch wat andalusier fans hier op de site zitten.... kben op zoek naar een andere stal, dus voor mijn hengsten, (kheb er nog 1 hoor) 3 dus, liefst met woning, maar dat wordt moeilijk.... weet iemand wat?
mogelijkheid tot weidegang , goede bak en lekkere stallen
gr mayke
Zo'n uitstraling die beesten! Amable schreef:Bonito is trouwens niet zo leuk hoor, hij is een echte schreeuwerdJe wordt er soms helemaal simpel van! Hij zelf wordt er trouwens behoorlijk schor van
Maar dat scheelt voor ons weer in de herrie
Een nerveus brokje lawaai
Paard kan echt goed lopen maar ze zei dat hij hier alleen maar aant racen was en niets liet zien.. Zonde, tis echt een gaaf dier.
vooral de wat donkere schimmels zijn erg mooi!!