Point@work: EK amateurs

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Elsemieke

Re: Point@work: EK amateurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 10:38

Leuke foto's, is weer eens wat anders dan alle rijfoto's

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 14:43

Loopt hij vaker op duindigt??? De ervaring is dat veel paarden die van Groningen/Alkmaar etc komen veel moeite hebben met de baan van duindigt omdat ze zich verkijken op het laatste lange stuk. Veel paarden willen daar dan nog wel eens springen .
Hadden julie die stallen als je bij de paddock links het heuveltje opgaat, meteen aan de rechterkant??

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 17:35

Dit was zijn eerste keer op Duindigt. Daar zal het niet aan gelegen hebben, hij kan namelijk best wat hebbe, Hij doet gerust 2000 meter in het tweede spoor met een eindsprint. Het zal de rijder geweest zijn, want hij springt niet zomaar...

Die stal hadden wij ja

Bonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:36

Echt gaaf!!

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:39

Kan ook ja, toch zag je vaak dat de niet-duindigt paarden vaak sprongen. Volgens de trainer bij wie ik zat kwam het vaak daardoor. Alkmaar is volgens mij vierkanter, waardoor de paarden niet zulke lange lijnen lopen. Maar goed, toch een leuke ervaring!

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 17:42

tsja, hij kan op groningen en Wolvega makkelijk winnen, alkmaar werd ie tweede (op een doorweekte baan) en duindigt zou ie met de vaste trainer ook wel kunnen doen. Maar ja, iemand die er nog nooit achter heeft gezeten.

(de czech werd trouwens laatste van alle amateurs, het zal dus niet de beste zijn geweest )

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 17:45

Ik vind het wel een leuk initiatief voor amateurs . En ik denk dat het zeker heel lastig is voor zowel paard als pikeur!!