Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik vind het ook zo banketstaaf voor dat meisje! want ze wordt nu toch wel erg afgezeken terwijl ze (naar mijn mening) alleen dr handen iets te laag houd. jentel schreef:ik vind inderdaad martelen ook heel iets anders.. maar ik word telkens gewezen op het feit dat ik zeur.. dat ze haar handen niet laag houd en dat is namelijk wel zo.. maar goed ik vind het een super mooi paard met veel uitstralling... maar ik had er een mening over.. en elke mening moet worden gerespecteerd toch!
o0maatjeh0o schreef:mooi paard ja
beetje raare manier van uitstappen
en waar is je cap en wat voor kaplaarzen heb jij
jeetje bokt weer hoor, ze schrijft even uit draven en uit stappen, moet ze dan voor de mensen hier op bokt ook nog allemaal foto`s neer zetten dat ze hem aan de losse teugel uit stapt.
erg leuk en mooi paard. Josti schreef:Oh neeeeeeeee marteling![]()
Jentel ik denk dat je je punt wel gemaakt hebt nu hoor
Juist op foto 1 trekt ze naar mijn idee helemaal niet hoor.
Alleen op de poseerfoto's 'dwingt' ze hem een beetje naar beneden (in de krul) door haar handen zo laag te doen, maar trekken of erger nog martelen?
Kom op zeg, aanstellen is ook een kunst![]()
Paard heeft er heus niet zoveel last van dat zij er even leuk mee op de foto wil, betekent niet dat ze ook zo rijdt...
Leuk paardje om te zien trouwens hoor

dan wil ik wel eens gaan kijken hoe vriendelijk zij hun paard/pony rijden, 1 verkeerde beweging en je kan de dierenbescherming gaan bellen..
! vermoeiend zulke mensen!
Gurly schreef:Mooie paard.. jammer dat je hem zo martelt
Gurly schreef:Mooie paard.. jammer dat je hem zo martelt

taart schreef:Wat een mooi paard! Leuk dat je hem af mocht stappen. Veel plezier nog met je verzorgpony!
.
Het gaat erom dat je paard ook bij het uirstappen goed voorwaarts stapt en niet gaat sloffen en slenteren..