Laurens Sliepenbeek met Hoby Z2 Hippiade 2005

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

uffie

Re: Laurens Sliepenbeek met Hoby Z2 Hippiade 2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:50

Vindt de foto's niet echt een mooi plaatje geven, maar het is en blijven momentopname's.

Als hij kampioen is geworden zal het IRL wel veel beter hebben uitgezien.

De pony is echt prachtig

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:04

ik ga mee met de rest, allewel er ook betere foto's tussen zitten. Wat een prachtige pony trouwens!

Renate12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:05

vergeet niet dat (top)ruiters ook hun goede en slechte dagen hebben.

om iemand op een foto meteen af te wijzen als ego tripper en prijzenjager, is natuurlijk hartstikke onterecht.

Laurens doet net zoveel zijn best om kampioen te worden als de rest daar, dus hij krijgt het heus niet zomaar in zijn broek geschoven.

Denk voortaan eerst even na voordat je iemand beschuldigt zonder dat je hem kent.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:08

@renate12: helemaal met je eens!! t is een hardstikke aardige jongen, en helemaal geen egotripper en prijzenjager! hij heeft gewoon een goede pony en zelf talent, en nog de leeftijd dat hij bij de pony's mag rijden,dus doet hij dat! en niet omdat hij wil winnen,tuurlijk wil hij dat, maar dat is niet het belangrijkste!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:20

suusiejjj schreef:
het ziet er indd vrezelijk uit! bovendien is hij ook nog eens veelste groot, hij moet bij de paarden rijden, volgens mij is hij echt zo'n prijzen jagertje en ego tripper... wel mooie pony!

jeetje was is dat nou voor reactie...sjonge jonge,doe ff normaal zeg!
zon jongen doet ook zijn best hoor
en waarom meteen een Ego tripper?omdat hij Z2 is en in het A kader zit,en jij niet?
pfff
allemachtig...

en waarom issie te groot?heb je hier wel eens bokkers gezien,even groot als hem,die rijden op een shet,dat kan zeker wel

btw ik vind het erg netjes hoe hij het doet,alleen deze fotos zijn momentopnamen,en op de meeste fotos loopt Hoby dus met zijn neusje voor de loodlijn,en is er dus niet helemaal door
maar toch ik vind het knap hoor

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:23

[***] schreef:
Ik vind het er inderdaad niet zo ontspannen uitzien. De pony loopt vaak met de oortjes naar achteren en op enkele foto's lijkt het ook net of hij als verzet z'n hoofd de lucht in doet. Maar wel een prachtige pony en het zal wel goed genoeg zijn geweest voor de overwinning

Het is ook inderdaad maar een moment opname jammer voor hem dat er net op dit moment foto`s zijn gemaakt..Hij zal het inderdaad niet voor niets gekregen hebben die titel maar toch dit ziet er niet zo mooi uit..ondanks dat het paarje mooi is..Next time better!!

tam20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:32

Sommige foto's zijn inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven, maar ik heb de proef gezien en hij reedt een keurig constante proef.

Over dat hij verwend is of een prijzenjager is weet ik het allemaal, dit slaat natuurlijk nergens op, als zo'n reactie geplaatst wordt ruik ik altijd jalouzie.

Ik heb voorheen bij Hans Arends gelest en Laurens was daar ook altijd. Ik ken hem niet anders dan een spontane behulpzame jongen die JUIST nog met beide benen op de grond staat.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:37

uffie26 schreef:
Vindt de foto's niet echt een mooi plaatje geven, maar het is en blijven momentopname's.

De pony is echt prachtig

Ben het daar helemaal mee eens, heb hem vorig jaar zien rijden en toen al dacht ik"Wow, hij wordt kampioen". Helaas toen niet, maar nu wel.

Lisa, heb je misschien ook foto's van andere combinaties?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:38

tam20 schreef:

Over dat hij verwend is of een prijzenjager is weet ik het allemaal, dit slaat natuurlijk nergens op, als zo'n reactie geplaatst wordt ruik ik altijd jalouzie.

Ik heb voorheen bij Hans Arends gelest en Laurens was daar ook altijd. Ik ken hem niet anders dan een spontane behulpzame jongen die JUIST nog met beide benen op de grond staat.

JALOEZIE dat is idd het goede woord!
blijkbaar speelt dat hier wel onder enkele bokkers...helaas...
zon jongen doet ontzettend zijn best,en wint niet voor niets het NK.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:39

*en weer is er bewezen dat de dressuursport allemaal haat,nijd,afgunst en jaloezie is maar dat zal ik wel niet mogen zeggen*

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:41

aaaaaaaaah wat een pony

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:42

Precies Tam.. Ik heb hem meegemaakt in woudenberg waar hij netjes alsjeblieft en dank je wel tegen zijn moeder zei.
Weinig ponyruiters ( zowiezo ruiters) hoor ik dat zeggen op concours.
Maargoed het draait weer nergens op uit denk ik met deze discussie.

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:42

Sommige foto's zijn idd niet de beste, maar de NK titel liegt er niet om!
Ik heb de proef zelf niet gezien, maar volgens mij is het een hele leuke combinatie. Ik denk dat de foto's echte momentopnames zijn

Laurens heeft met zijn oude pony Quick Star nog bij mij op de manege gestaan, vond het een erg aardige jongen, en zeker iemand die veel aan het trainen was.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:46

missmiekie schreef:
*en weer is er bewezen dat de dressuursport allemaal haat,nijd,afgunst en jaloezie is maar dat zal ik wel niet mogen zeggen*

Men mag ook jaloers zijn, dat is mijn mening dan. Voel jij dan ook niet ietwat jaloezie? Ik wel. Wat ik ook vind is, dat je jaloezie niet moet uiten om iemand zwart te gaan maken of af te kraken. Ik zie ook wel dat het maar momentopnames zijn, maar als je dan goed kijkt zie je hoe die pony beweegt, daar valt niet zo netjes op te zitten, daarbij is deze jongen al een tikkeltje lang voor zijn pony en zal het niet altijd makkelijk zijn om in te werken op zijn pony.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:47

Sorry hoor, maar hoe durven sommige zulke conclusies te trekken terwijl ze er niet bij waren.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:48

maartjuh schreef:
Hmm, de foto's zien er idd niet echt geweldig uit, maar ik denk dat hij dit zeker wel verdiend heeft, de Z2 titel. Heb al veel goeds over hem gehoord

ben ik het mee eens
en dit zijn maar momentopnames..
en misschien zijn dit wel vooral foto's van de 1e proef en ging de 2e proef wel een stuk beter..

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:48

Sullie97 schreef:
uffie26 schreef:

De pony is echt prachtig

Ben het daar helemaal mee eens, heb hem vorig jaar zien rijden en toen al dacht ik"Wow, hij wordt kampioen". Helaas toen niet, maar nu wel.

Li
z
a, heb je misschien ook foto's van andere combinaties?

met een z

Ja ik heb van bijna alle combinaties in ring 11. Zet ik er later nog op.

_Jitske_

liza van loon schreef:
Sorry hoor, maar hoe durven sommige zulke conclusies te trekken terwijl ze er niet bij waren.

idd liza, ben ik het helemaal mee eens!

Sullie97

liza van loon schreef:

Bedoel je mij?

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:49

als hy niet kon rijden zou die niet in de Z2 zijn gekomen niet in het A kader en ook geen NEDERLANDS kampioen zijn geworden .. dus hou je opmerkingen voor je

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:50

Sullie97 schreef:
liza van loon schreef:

Bedoel je mij?

nee

NFman

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:50

Ik vind het heel zielig dat sommige mensen hun jaloezien op andere gaan afreageren maar ja, we zijn allemaal verschillend.
IK HEB EEN VRAAG:

WIE HEEFT ER NOG MEER FOTO'S VAN Z2 OP HIPPIADE 2005 GemaakT?

groetjes Lars

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:50

Bedoel je mij?
[/quote]
nee
[/quote]
Dan is het goed.[/quote]

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 16:51

Sullie97 schreef:
missmiekie schreef:

Men mag ook jaloers zijn, dat is mijn mening dan. Voel jij dan ook niet ietwat jaloezie? Ik wel. Wat ik ook vind is, dat je jaloezie niet moet uiten om iemand zwart te gaan maken of af te kraken. Ik zie ook wel dat het maar momentopnames zijn, maar als je dan goed kijkt zie je hoe die pony beweegt, daar valt niet zo netjes op te zitten, daarbij is deze jongen al een tikkeltje lang voor zijn pony en zal het niet altijd makkelijk zijn om in te werken op zijn pony.

ehhm ff denken hoe ik dit zal vertellen Op dit moment, zal het mij echt niet schelen, ik gun het deze jongen 10000% gewoon omdat ik zo positief ben over deze combi! MAAR toen ik zelf bij de pony's reed tegen hem had ik altijd zoiets van: ohhh kan ik dat ook maar, had ik maar ook zo'n pony, tuurlijk toen was ik jaloers, maar nu bij de paarden, neej maakt het mij niet zo uit, maar bv als ik nu in t zz-licht rijdt tegen bv zo'n jeanine fiechter met donnerloh, dan heb ik weer t zelfde, dan ben ik ook jaloers, dat zij zo'n paard onder dr kont heeft! maar ik zal nooit daarom enorm negatief gaan doen over foto's zoals sommige nu wel doen
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 12-09-05 16:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 16:51

Ik heb dus nog een heleboel foto's, ik zal zo nog een paar uploaden van andere combinaties. Ik moet alleen ff alle namen erbij zoeken.

PS @ NFman: gave pony in je profiel!