Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

suusiejjj schreef:het ziet er indd vrezelijk uit! bovendien is hij ook nog eens veelste groot, hij moet bij de paarden rijden, volgens mij is hij echt zo'n prijzen jagertje en ego tripper... wel mooie pony!

[***] schreef:Ik vind het er inderdaad niet zo ontspannen uitzien. De pony loopt vaak met de oortjes naar achteren en op enkele foto's lijkt het ook net of hij als verzet z'n hoofd de lucht in doet. Maar wel een prachtige pony en het zal wel goed genoeg zijn geweest voor de overwinning
uffie26 schreef:Vindt de foto's niet echt een mooi plaatje geven, maar het is en blijven momentopname's.
Als hij kampioen is geworden zal het IRL wel veel beter hebben uitgezien.
De pony is echt prachtig
tam20 schreef:
Over dat hij verwend is of een prijzenjager is weet ik het allemaal, dit slaat natuurlijk nergens op, als zo'n reactie geplaatst wordt ruik ik altijd jalouzie.
Ik heb voorheen bij Hans Arends gelest en Laurens was daar ook altijd. Ik ken hem niet anders dan een spontane behulpzame jongen die JUIST nog met beide benen op de grond staat.
maar dat zal ik wel niet mogen zeggen*
missmiekie schreef:*en weer is er bewezen dat de dressuursport allemaal haat,nijd,afgunst en jaloezie ismaar dat zal ik wel niet mogen zeggen*
Ik wel. Wat ik ook vind is, dat je jaloezie niet moet uiten om iemand zwart te gaan maken of af te kraken. Ik zie ook wel dat het maar momentopnames zijn, maar als je dan goed kijkt zie je hoe die pony beweegt, daar valt niet zo netjes op te zitten, daarbij is deze jongen al een tikkeltje lang voor zijn pony en zal het niet altijd makkelijk zijn om in te werken op zijn pony. maartjuh schreef:Hmm, de foto's zien er idd niet echt geweldig uit, maar ik denk dat hij dit zeker wel verdiend heeft, de Z2 titel. Heb al veel goeds over hem gehoord

Sullie97 schreef:uffie26 schreef:Vindt de foto's niet echt een mooi plaatje geven, maar het is en blijven momentopname's.
Als hij kampioen is geworden zal het IRL wel veel beter hebben uitgezien.
De pony is echt prachtig
Ben het daar helemaal mee eens, heb hem vorig jaar zien rijden en toen al dacht ik"Wow, hij wordt kampioen". Helaas toen niet, maar nu wel.
Li
za, heb je misschien ook foto's van andere combinaties?![]()

liza van loon schreef:Sorry hoor, maar hoe durven sommige zulke conclusies te trekken terwijl ze er niet bij waren.
liza van loon schreef:Sorry hoor, maar hoe durven sommige zulke conclusies te trekken terwijl ze er niet bij waren.
Sullie97 schreef:liza van loon schreef:Sorry hoor, maar hoe durven sommige zulke conclusies te trekken terwijl ze er niet bij waren.
Bedoel je mij?

Sullie97 schreef:missmiekie schreef:*en weer is er bewezen dat de dressuursport allemaal haat,nijd,afgunst en jaloezie ismaar dat zal ik wel niet mogen zeggen*
Men mag ook jaloers zijn, dat is mijn mening dan. Voel jij dan ook niet ietwat jaloezie?Ik wel. Wat ik ook vind is, dat je jaloezie niet moet uiten om iemand zwart te gaan maken of af te kraken. Ik zie ook wel dat het maar momentopnames zijn, maar als je dan goed kijkt zie je hoe die pony beweegt, daar valt niet zo netjes op te zitten, daarbij is deze jongen al een tikkeltje lang voor zijn pony en zal het niet altijd makkelijk zijn om in te werken op zijn pony.
Op dit moment, zal het mij echt niet schelen, ik gun het deze jongen 10000% gewoon omdat ik zo positief ben over deze combi! MAAR toen ik zelf bij de pony's reed tegen hem had ik altijd zoiets van: ohhh kan ik dat ook maar, had ik maar ook zo'n pony, tuurlijk toen was ik jaloers, maar nu bij de paarden, neej maakt het mij niet zo uit, maar bv als ik nu in t zz-licht rijdt tegen bv zo'n jeanine fiechter met donnerloh, dan heb ik weer t zelfde, dan ben ik ook jaloers, dat zij zo'n paard onder dr kont heeft! maar ik zal nooit daarom enorm negatief gaan doen over foto's zoals sommige nu wel doen