Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Het zou best kunnen dat ze een volgende keer die ster alsnog verdient, zeker als jullie straks een tijdje met haar bezig zijn geweest.FreiaLover schreef:Ik vind het ook een mooie Fries...
Wel jammer van dat kolletje, maar ja als ze eenmaal een voorpluk heeft maakt dat niet zo veel meer uit..
Ik denk dat de jury haar ook te stevig vond, want als je ziet wat voor Friezen tegenwoordig nog stermerrie worden,....Dat zijn vaak zowat zwarte Arabiertjes...:S Niet dat ik daar wat tegen heb hoor, maar ik vind een beetje stevige Fries toch wel mooi....
Misschien moet je maar blij zijn aan de ene kant dat ze geen ster is geworden, want anders zou de eigenaar haar misschien wel verkopen, of ermee gaan fokken...
Suc6 met haar;)
Groetjes, Martine
MissVanna schreef:mooie fries zeg leuke frondrienheb je ook een foto van dicht bij of nie ....?¿
Nyncke schreef:De meeste Friese merries worden opgenomen in het stamboek zonder premie; een derde premie wordt gegeven aan merries die nét iets te kort komen voor de ster, maar wel boven de merries zonder premie uitsteken. Nog niet zo slecht dus! Het zou best kunnen dat ze een volgende keer die ster alsnog verdient, zeker als jullie straks een tijdje met haar bezig zijn geweest.
Verder vind ik het en haar er goed uitzien! Mooie lange benen, hoe groot is ze?
is mooi en word roogelaten met stamboke hoeveelste premie is die?/ dootjuuh schreef:meeste keuringsmeester kijk naar de achterhand, als de achterhand maar wat mee sjokt hoef je het niet te proberen!! ik neem aan dat je naar drachten gaat?, Daar hoef je het zoiezo niet te doen voor ster!!! daar is alles vriendjespolitiek
. Wij gaan altijd naar blauwhuis of st. niek. Maar zoals ik het heb gehoord lag het alleen aan de stap. marianne16 schreef:hej stoere fries..... ik heb ook 2 friezen mijne heeft ook een sgattig kolletje is helemaal niet jammeris mooi en word roogelaten met stamboke hoeveelste premie is die?/
mijne is tog gekomen tot 2e premie xxx marianne
horsegirlie schreef:Hoezo vriendjespolitiek in Drachten dootjuuh?
en ik ken wendy ook wel