smiley schreef:Wat een gaaf beest. Net een mega grote Haflinger
Heej.. k had ff je prow bekeken en ik vind dat je echt een multi- functionele haf hebt zeg.. !!
egt gaaf.. !! 
mooi paardje..
verzorg je hem al lang.. ?;) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
smiley schreef:Wat een gaaf beest. Net een mega grote Haflinger
egt gaaf.. !! 
verzorg je hem al lang.. ?;) Karriebarrie schreef:Ik ken een Shire die M1 dressuur loopt, en ik ben zelf M1 geweest met ene Fjord, dus ik wens je veel succes! Laat die luxe beestjes een poepie ruiken!!![]()
![]()
![]()
Ze kunnen het best, die koudbloedjes..het gaat meestal alleen niet zo makkelijk..

eSz schreef:aah wat een gaaf beest lijkt inderdaad net een uit de kluite gewasse haf :p haha
maar kvind het wel zonde dat zn manen eraf zijn hoewel je der een goede reden voor hebt hoor![]()
en oow het was niet zown mooi dagje aan de lucht te zien heh
:D:D!!!! Anzjuhlaa schreef:Fjordie schreef:wat een mooie haf heb je onder je kont zitten zeg :p heb je zijn manen nou geknipt of lijkt dat zo?? groetjes
Het is een Belgisch Trekpaard! en ik heb idd zijn manen geknipt. Veels te warm in de zomer zo'n dikkebos manen!
stoer paardje hoor... ik vind dit beter om te zien dna zo'n langwerpig dun en hoekig paardje.. je rijd hem ook wel lekker zo te zien... nog veel plezier met hem !!
Heel veel succes met dit leuke paard, ik kan me voorstellen dat je trots bent .. en ja, die galop, voor de koets galloppeer je niet hé, dus dat is er zo'n beetje uitgefokt, je zult altijd meer moeite moeten doen dan iemand die op een sportpaard rijdt, maar dat is juist stoer!!
Ik wil alleen wel even toevoegen dat het ook niet nodig is om af te geven op ruiters die met een ander ('gewoon') ras starten, dat vind niemand leuk.
Lielle schreef:Ik wil alleen wel even toevoegen dat het ook niet nodig is om af te geven op ruiters die met een ander ('gewoon') ras starten, dat vind niemand leuk.