Marco@dressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re: Marco@dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:34

smiley schreef:
Wat een gaaf beest. Net een mega grote Haflinger

Heej.. k had ff je prow bekeken en ik vind dat je echt een multi- functionele haf hebt zeg.. !! egt gaaf.. !!

mooi paardje.. verzorg je hem al lang.. ?;)

_Amanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 11:49

Karriebarrie schreef:
Ik ken een Shire die M1 dressuur loopt, en ik ben zelf M1 geweest met ene Fjord, dus ik wens je veel succes! Laat die luxe beestjes een poepie ruiken!!
Ze kunnen het best, die koudbloedjes..het gaat meestal alleen niet zo makkelijk..

haha zo is dat daar ben ik het hele maal mee eens dit soort dieren kunnen het ook wel laat de bruintje en de vosjes maar zien dat wij het ook kunnen met onze koudbloed paarden

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:18

mooi grote haflinger:P:P

veel pelier nog met hem

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:51

He! Als ik later een Belg of een gewoon trekpaard heb wil ik er ook dresuur mee gan rijden! vink zooo vet! En serieus mensen die roepen dat je niks beters kunt krijgen hebben gewoon niet het lef om met een ras waar je echt hard mee aan het werk moet te gaan starten! Ik vind jullie een hele leuke combi en ga zeker zo door!
Laatst bijgewerkt door laukjefreak op 11-09-05 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:52

Wat een gaaf paard
Net een hele grote haflinger

eSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:53

aah wat een gaaf beest lijkt inderdaad net een uit de kluite gewasse haf :p haha

maar kvind het wel zonde dat zn manen eraf zijn hoewel je der een goede reden voor hebt hoor

en oow het was niet zown mooi dagje aan de lucht te zien heh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 12:57

eSz schreef:
aah wat een gaaf beest lijkt inderdaad net een uit de kluite gewasse haf :p haha

maar kvind het wel zonde dat zn manen eraf zijn hoewel je der een goede reden voor hebt hoor

en oow het was niet zown mooi dagje aan de lucht te zien heh

weet je hoeveel werk het is om die manen te waasen en uit te kammen. hij heeft zo"n megabos. 4 x een normale bos manen en dat aaan allebij de kanten. dus heb ik ze op handbreedte afgeknipt!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:01

zoals ik net zeg op msn, mooi paard hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 21:03

*is heel trots*

irmalouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 15:12

echt een heel gaaf beest zeg, en wat mooi he een bels met een staart veel mooier dan die afgeknipte stompies, nu kan hij ook die lastige vliegen weg meppen. Hij heeft ook een erg mooie kleur zoals iemand ook al eerder zei, die zie je niet vaak denk ik, ( dit is de 1ste die ik zie) wees er maar trots op dat je hem mag rijden, super paard(je). Hoe groot is hij eigenlijk???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:59

Hij 1.64 dus niet zo groot...

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:28

Hij toont wel ontzettend groot, maar hij is natuurlijk ook behoorlijk breed.

Echt gaaf om op zo'n beest te kunnen rijden, kan me best voorstellen dat de galop wat moeilijker is, maar met wat oefening komt dat vast wel goed. Het rijden ziet er netjes uit hoor!

squitward

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:41

Heej meid!!
ik vind het echt super leuk dat je op een trekpaard rijd, het ziet er echt fantastisch uit :D:D!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 09:22

toch valt het met dat brede nog wel mee. ik heb er nl een gewoon thorrowgood zadel op liggen met een brede boom. en een 1.30 singel...

@Jaggie: is weer eens wat anders dan High Fever he?

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 09:43

Anzjuhlaa schreef:
Fjordie schreef:
wat een mooie haf heb je onder je kont zitten zeg :p heb je zijn manen nou geknipt of lijkt dat zo?? groetjes

Het is een Belgisch Trekpaard! en ik heb idd zijn manen geknipt. Veels te warm in de zomer zo'n dikkebos manen!

haha ik dacht al, een heeel grote haf stoer paardje hoor... ik vind dit beter om te zien dna zo'n langwerpig dun en hoekig paardje.. je rijd hem ook wel lekker zo te zien... nog veel plezier met hem !!

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 09:50

Ik vind het echt mega gaaf van je dat je op een trekpaard dressuur rijdt. Dan wordt ik ook altijd weer een beetje blij want ik rij ook dressuur op een trekpaard. Hij heeft wel een haflinger kleur ja, maar hij is ech supergroot Heel veel succes met dit leuke paard, ik kan me voorstellen dat je trots bent .. en ja, die galop, voor de koets galloppeer je niet hé, dus dat is er zo'n beetje uitgefokt, je zult altijd meer moeite moeten doen dan iemand die op een sportpaard rijdt, maar dat is juist stoer!!

karlijn_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:30

moooooooooooooi paard

wij hebben zelf ook een trekpaard!!

leuke beesten he!!

je rijdt er wel netjes op!!!

groetjes karlijn

vuurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:44

egg t0ff dat je op z0n paard kan rijden !!!
had niet gedacht dat dat z0uw kunne maar op de f0t0s tezien gaat het hartstike goed ga voor al zo door

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:50

Leuke foto's! Ik vind het stoer hoor, zo'n grote starten in een 20*40 ring Ik wil alleen wel even toevoegen dat het ook niet nodig is om af te geven op ruiters die met een ander ('gewoon') ras starten, dat vind niemand leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 13:52

Super stoer beestje!!!
Ik rijd een fries, en die kon in het begin ook niet galoperen, toen moest ik van mijn instructrice een keer buiten op een heel lang recht pad gewoon doorgaan totdat ie in galop zat en maar laten gaan, dan leerde ie het
Nu is het nog niet ons sterkste punt, maar na die keer ging het echt al zoooo veel beter! en nog een tip: Als je wil aanspringen zelf er heeeel erg opletten dat je niet gespannen gaat zitten, is ook nog stiekem een beetje mijn probleem... gewoon lekker ontspannen zitten dan gaat het het makkelijkst!
Heeeel veel suc6 met je gave beestje!!!!

laukjefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 14:23

Ik wil even een reactie op mijn vorige geven. Ik bedoel echt NIET dat mensen met een ander ras b.v. KWPN niet hard hoefen te werken hoor!
tuurlijk die doen ook hun best. het gaat mij in dat opzicht om de mensen die roepen dta je niks beters kunt krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 23:03

Lielle schreef:
Ik wil alleen wel even toevoegen dat het ook niet nodig is om af te geven op ruiters die met een ander ('gewoon') ras starten, dat vind niemand leuk.

idd, ik vind persoonlijk zo'n koudbloed in bepaalde opzichten zelf makkelijker te rijden dan een 'gewoon' paard.

die van mij schrikt NERGENS van. ik kan buitenrijden langs denderende vrachtauto's en bussen. vind niks eng zoals vlaggen en bloempotten langs de ring enzo. alles wat hij een keer heeft meegemaakt is daarna heel gewoon. tijdens mijn proef brak een keer een paard uit zijn vrachtwagen, een enorm kabaal en tot overmaat van ramp rende hij dwars door mijn proef... Marco liep gewoon door alsof er niks gebeurde. ik stijf van de spanning me vast klemmen, en marco maakte de gebroken lijn op eigen houtje af!!! een paard van GOUD!

Voor mij issie perfect, ik ben een enorme stresskip te paard. hij weet me meestal gerust te stellen. toen ik hem net reed ben ik een keer van hem afgeduveld (ik was bezig met opstijgen en toen ging meneer in volle gallop de baan uit onder een heel laag afdakje door. (jaja toen kon hij WEL galoperen) maar goed ruggewervel verschoven, rib gebroken en veel blauwe plekken. kon dus niet meteen weer rijden. en toen het wel weer kon, durfde ik niet...

marco heeft heel wat uurtjes heel voorzichtig rondgestapt. zo bang wassie dat ik er af zou vallen! echt top. dankzij hem rij ik nog paard!
echt zo'n ministapjes maken en telkens even kijken of ik er nog was...

(sorry voor het lange verhaal)

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 23:16

wat een ontzettend gaaf dier!
wel wat anders dan mijn marco overigens

sliertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 22:54

knap hoor, lijkt me moeilijk om zo'n breed paard in elkaar te rijden en te verzamelen, je hebt wel wat bekijks zo!
succes!

straycat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 01:53

Ik vind hem super..
Ook heel leuk dat je met hem start..
Lijkt mij persoonlijk moeilijk met zo'n groot en breed paard..
Je krijgt zeker veel reacties op het losrij terrein?