Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jura schreef:Dank je!
Ik ben nu de foto's van vandaag aan het uitzoeken, dat is ook nog een werk! Denk dat het morgen wordt voor ik ze heb geupload. Staan jullie foto's al online? Ik ga in ieder geval even checken...
lachmar schreef:Leuke foto's hoor.
Wat voor camera heb je??
xafir schreef:hoihoi mooie fotos hoor heb een vraag heb je alle combinaties gedaan heb je toevallig fotos van mij reed inde zelfde ring als sander marijnissen z2 paarden ring 10 anneke de ruiter met master???
Jura schreef:Dank je!
Ik ben nu de foto's van vandaag aan het uitzoeken, dat is ook nog een werk! Denk dat het morgen wordt voor ik ze heb geupload. Staan jullie foto's al online? Ik ga in ieder geval even checken...
Jura schreef:Alleen als zij door was naar zaterdag en 's morgens een proef heeft gereden...
tam20 schreef:Jura schreef:Alleen als zij door was naar zaterdag en 's morgens een proef heeft gereden...
Yeps dat was ze![]()
Merel Peper op Pepper's Blackbird
OrissE_GipsY schreef:ik vind dit de mooiste foto :
en idd die knotten bij dat paard van rob....ik weet niet wie die gemaakt heeft... maar zou idd mooier kunnen... dna zou het er helemaal perfect uitzien
![]()
![]()
mooie foto's verder hoor..