Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Lielle schreef:een open ditch is een greppel met een afzethaagje en dan de hoge haag erachter. Ik zal even wat maten opzoeken![]()
Dootjuh, je zit zo terug zodat als je paard stoot of struikelt, je er niet voorover afgaat. In zo'n landing krijg je een hoop vaart
lijkt me niet fijn met zo vaart er voorover af te kukelen
Lijkt me echt gigantisch mooi om zelf ook eens zoiets te rijden, maar tjah, ik ben soms best wel een schijterd 
Laureentje schreef:Heb deze wedstrijd volgens mij op tv gezien. Komend weekend zijn de europese kampioenschappen. Wordt geloof ik getoond op BBC. Is super gaaf om te zien. Minder gaaf is te zien wanneer iemand met paard en al onderuit gaat, maar het viel mij op dat ik geen paard heb gezien die zichzelf verwondde tijdens de cross. Wel was een paard teruggetrokken voor het parcoursspringen.
Ik vind dit super gaaf om te zien. Mijn merrie en ik crossen ook in de bossen, maar dan zijn de hindernissen een heel stuk kleiner en korter.

(hoeft niet persé Burghley te zijn trouwens
)
Anders kom ik wel groomen volgend jaar....

Maar die van jou stapt gewoon van die afsprong af
Heb al wat lijntjes uitgegooid hier en daar
Wk Endurance is tegelijk met de wereldruiterspelen
(en niet op dezelfde dag voor zover nu bekend)
dus dat wordt een weekje paarden kijken in Aken 
) maar een topfit paard kan het prima aan. Missers heb je altijd wel eens, en helaas gaat het dan ook wel eens echt fout