Ben echt benieuwd hoe hij loopt als hij wat meer ervaring heeft gekregen en wat minder 'groen' is
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Niseyra schreef:Wat een leuk beesje! Hoe lang is hij al onder het zadel dan? Iig veel succes volgend jaar
Wanja schreef:Het ziet er erg goed uit, zeker voor de situatie die je beschrijft.
Volgens mij is het wel een heethoofd en heb je er je handen vol aan of zie ik dat verkeerd ?
Misschien is een Anky zadel iets voor jou? Niet om het merk, maar het zit echt heerlijk! Ik heb er zelf ook een en wil echt niet meer anders, of anders Kentaur. Dat zijn kwalitatief erg goede zadels met een gunstig prijskaartje. Ik zie trouwens dat je niet zo heel ver bij mij uit de buurt woont. Mocht je de Anky een keer willen proberen, dan mag dat.

LovesBlans schreef:
Heerlijk om af en toe op een ruim veld te rijden of niet?Ik doe het zelf de laatste tijd veel met een jong paard die ik sinds kort rijd..Succes verder!Ik zie je vast wel eens op wedstrijd, hier in de buurt.
)Unity schreef:Misschien moet je eens aan een KN kleine maat (43 cm) denken, deze heeft kortere zweetbladen. Das wel practisch met korte pootjes

(dat vond ik je andere 2 pony's ook al, daar niet van
)
)
hele leuke foto's! Ik vind dat hij het erg goed oppakt hoor! Veel succes met hem!
ik vind hem echt gaaf joh shan
je zit er netjes op

Maar dat komt nog 

__promiss___ schreef:daar is de vader van mijn ponyik vind hem echt gaaf joh shan
je zit er netjes op
Shanna16 schreef:Ik ga starten in Oost-Gelderland (Achterhoek met name) maar kom ook wel eens onderin Overijssel (Markelo e.d.)
Dus tis wel een stukje vanuit Roermond. Maareh miss is de hengstenshow van de eigenaar wat voor je, normaal gesproken wordt deze het laatste weekend van maart gehouden.
Laat het maar even weten als je dat wat vind, dan houd ik je op de hoogte als ik de precieze datum weet!

uitkomt, als hij nog iets meer getraint is, dan loopt hij nóg beter!

wat een superpaardje (of eigenlijk pony'tje) zeg!! komt wel goed met jullie als combinatie zo te zien!