essie79 schreef:Hmmm.. hij bevalt me dit keer beter naast het paard dan erop.
Haha, ik geniet ook altijd als hij er naast staat
T maakt eigenlijk niet uit, haha. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
essie79 schreef:Hmmm.. hij bevalt me dit keer beter naast het paard dan erop.
T maakt eigenlijk niet uit, haha. 
liza van loon schreef:LiSSy schreef:wow wat kan die zitten zeg! zijn handjes zijn af en toe wat minder lief, maar ja, paard zal het wel nodig hebben. hij kent het paard het beste en weet hoe hij er mee om moet (en kan) gaan.
alle bokkers die het beter denken te weten: ga er zelf dan eens op zitten
Ik zou dit paard best willen hebben hoor![]()
liza van loon schreef:LiSSy schreef:wow wat kan die zitten zeg! zijn handjes zijn af en toe wat minder lief, maar ja, paard zal het wel nodig hebben. hij kent het paard het beste en weet hoe hij er mee om moet (en kan) gaan.
alle bokkers die het beter denken te weten: ga er zelf dan eens op zitten
Ik zou dit paard best willen hebben hoor![]()
craz schreef:Ik vind het er echt niet aangenaam uitzien. Als ik die fotos zie dan heb ik iets van 'moet dat nu echt'. Als dat dan een topruiter is sorry maar om dat paard zo te rijden, ik vind niet dat dat paard dit verdient. Het paard zit bijna op alle fotos meer op de voorhand >;)
Ik dacht dat het nog altijd de bedoeling was om je paard van achter naar voor te rijden en niet van voor naar achter![]()
Ik ga hier wel wsl commentaar op krijgen van hij weet wel wat hij doet, maar dan zou ik in godsnaam nu toch eindelijk is willen weten wat het nut is van een paard met zoveel spanning met haar kin op haar borst te rijden?
En aub geen antwoord van 'het is een moeilijk paard' want een moeilijk paard met constante spanning rijden zal alleen maar moeilijker worden.
LiSSy schreef:
hebben zeker, om dat zo snel mogelijk weer te verkopen om een paard te kunnen kopen waar je als "leek" wat mee kan
En ja je moet maar net goed kunnen opschieten met zo'n merrie..
LiSSy schreef:neem het helemaal niet serieus
want hij kan het tog beter dan mij.. en aders denken ze op bokt weer dat ik het beter weet
justmehere schreef:Heel ff een kort berichtje over dat gezeur met die stang.
Zolang de reden niet kent moet je er weinig over zeggen wil je dat wel doen kom dan is langs en stap zelf op dan zullen we zien of je daarna nog zo'n mening durft te geven want je kan pas beslissen en je ongezoute mening geven als je weet hoe het diertje aanvoelt onder het zadel!!!!! Dat wilde ik ff kwijt.
navidad je bent een schatje
dus ik kan dr helemaal niks over zeggen! en dat vind ik van anderen hier ook, die kunnen er ook niks over zeggen. Je mag toch gewoon zeggen wat je ervan vind??Citaat:En verder kan ik er niks over zeggen, want ik ken deze merrie niet, ik heb dr nooit gereden ofzo dus ik kan dr helemaal niks over zeggen! en dat vind ik van anderen hier ook, die kunnen er ook niks over zeggen.