Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charlotjuuh schreef:De ruiter zit hier niet op bokt , dus dit commentaar helpt niet..
Ik weet niet of Katinka een jong paardje is , maar de ruiter is al erg ervaren. Hij is (soms) mijn instructeur (ook van Missblue , Alison en bonitobol) en hij geeft super les! En vergeet ook niet dat het maar moment opnames zijn.
Voor de rest heb ik er geen verstand van en ik heb het ook niet gezien.

Alize schreef:Mooie foto's hoor!
Ken jij soms wat paardje die op die manege staan?
groetjes!
nitouche schreef:Ik vind het op zich geen probleem dat een jong paard 1.05m springt, maar de ruiter moet wel meegaan in de sprong, verlichte zit en handen naar voren doen. Dan ziet het er al heel anders uit.
Ik zie dat op geen een foto gebeuren als er een hindernis genomen wordt.
Zelf heb ik dat probeem kunnen ervaren met mijn paard, heeft soms ook de neiging om zo te springen en dat ligt altijd aan de manier waarom de ruiter rijd.
Misschien een idee om met martingaal te rijden, kan hij zijn hoofd niet zo achtelijk omhoog gooien. Bij mij helpt het prima.
En ja.. ik ben het er ook mee eens, iemand kan misschien wel les geven, maar dat zegt niet altijd dat deze persoon ook goed kan rijden. Trouwens andersom is dat ook vaak het geval.
!!!
buster4ever schreef:haha die 3de foto is grappig..maar hier ken je goed zien dat hij echt ze rug wegdrukt
hij gaat ook zoals hierbove ook gezegd is niet mee boven de sprong op geen enkele foto..
bonitobol schreef:buster4ever schreef:haha die 3de foto is grappig..maar hier ken je goed zien dat hij echt ze rug wegdrukt
hij gaat ook zoals hierbove ook gezegd is niet mee boven de sprong op geen enkele foto..
op geen enkele foto ? Dat is lichtjes overdreven sorry

noekiejj schreef:Oeh jantje leunt wel heel erg op katinka's nek...en nog zo jong dat is jammer zeg!

jentel schreef:ik vind het niet prettig om na deze foto's te kijken.. maarde rede en de oorzaak weet ik niet.. ik ben namelijk zelf niet een springer.. ik zie wel dat hij zijn rug wegdruk.. misschien zijn de foto's wel een een verkeerd moment genomen.. hoe komt het eigelijk dat een paard zijn rug wegdrukt?