voor haar leeftijd ziet ze er inderdaad al goed volwassen uit 
hopen dat het afslanken goed gaat
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
voor haar leeftijd ziet ze er inderdaad al goed volwassen uit 

Cassidy schreef:Ik vraag me toch echt waarom die singel met het shabrak er aan te pas moest komen?
De leeftijd vind ik geen hindernis om met longeren te beginnen, de diameter van de cirkel wel. Hoe groter de cirkel, hoe beter het is.

Serendipity1 schreef:ChoiceZiet er leuk uit
Je moet trouwens echt dat afschuwelijke ding van het hoofdstel afhalen, toen wij 'm nog gebruikten zei echt iedereen er wat van
je vind mijn mooie bloemtjes creatie gewoon niet mooi he! ik zie het wel weer!
KingMarco schreef:Maar op de foto is toch duidelijk te zien dat je de bakstukken makelijk 1 gaatje kan laten zaken, snap even niet zo goed waar jij nu nog een gaatje bij wilt hebben.

kimmielove schreef:Vindt het er leuk uitzien dat zeker maar toch opletten hoor met dat rollen.. Vooral omdat hij het 2x achter elkaar doet..
Verder echt leuk diertje veel plezier met inrijden..!!!

) 

lowara schreef:normaliter sta ik rollen ook absoluut niet toe tijdens het werken.
straks zit er iemand op en gaat ze omlaag!
maar dit was gewoon eenmalig, en omdat ik net de camera in mijn hand had, vond ik het wel geinig om er even foto's van te maken.
pony is gewoon zo'n grappig meiske, en deze foto's laten gewoon haar karakter precies zien.

WendyK schreef:lowara schreef:normaliter sta ik rollen ook absoluut niet toe tijdens het werken.
straks zit er iemand op en gaat ze omlaag!
maar dit was gewoon eenmalig, en omdat ik net de camera in mijn hand had, vond ik het wel geinig om er even foto's van te maken.
pony is gewoon zo'n grappig meiske, en deze foto's laten gewoon haar karakter precies zien.
Snapt die pony het ook, dat het 1 keer wel mocht voor de foto, omdat het zo schattig was en straks niet meer?![]()
Wel een erg leuke pony, mooi beestje!!!!