Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bets schreef:Oh wat een knap beest, ik kwijl ervan joh!! Leuk paard. Nou ik vind het allemaal erg meevallen, het zijn moment opnames he! Vergeet dat niet, inderdaad jij zit wat mee dat de achterhand nog onvoldoende meekomt. Probeer goed drang naar voren te krijgen, veel tempo wisselingen maar dan regelmatig proberen terug te rijden en wacht tot je wat meer druk in aanleuning gaat krijgen. Maar goed dit kost ook tijd hoor!! Inderdaad op foto waar je haar wat langer laat, daar valt ze wat op de voorhand, maar dat heb je zelf al ontdekt. Maar ik vind het er toppie uitzien, na lange blessure!! Heeft echt gewoon nog tijd nodig. Oh ja nog 1 ander tip, ga niet te ver achterover zitten, het is niet op alle foto's dus ik zie dat je eraan werkt, maar let daarop. Blijf zelf met je schouders heupen en hakken op die loodlijn zitten!! Maar toppie hoor wijffie.
*TROTS*

Klomp schreef:he manon!!!! wat ziet Ro er lekker uit!! ik vind het al met al er toch heel aardig uitzien, je rijd ook netjes!! ach, je kan er ook niet teveel van verwachten toch na 2 jaar? over een poosje zul je zien dat het weer beter gaat.
thanx trouwens voor je post op het friezenforum!! ik heb daar ook nog wat terug geschreven aan jou....ik ga namelijk 18 september naar het strand met djok...voor het eerst!! zal mij benieuwen hoe die reageert, haha!!
groetjes joyce
hahaha

M3isSi3j schreef:Ja idd! zodra Ro maar een fractie van een cm te diep loopt verlies contact en valt ze helemaal uit elkaar! Vele vinden dat ze juist iets verder naar de LL moet maar eigelijk denk ik dat dat niet werkt voor RO..
Dat is gewoon een verschil tussen een fries en WPN'r denk, die zullen niet zo snel oprollen als en Ro dat doet

mijn fotos zijn goed gelukt! hhaaa 

Lorenzo schreef:Mooi paard heb je! Bijna net zo mooi als mijn verzorgpaard:P hihi

M3isSi3j schreef:waar sta jij?
M3isSi3j schreef:Klomp schreef:he manon!!!! wat ziet Ro er lekker uit!! ik vind het al met al er toch heel aardig uitzien, je rijd ook netjes!! ach, je kan er ook niet teveel van verwachten toch na 2 jaar? over een poosje zul je zien dat het weer beter gaat.
thanx trouwens voor je post op het friezenforum!! ik heb daar ook nog wat terug geschreven aan jou....ik ga namelijk 18 september naar het strand met djok...voor het eerst!! zal mij benieuwen hoe die reageert, haha!!
groetjes joyce
Lekker kontje krijgt ze weer hehahaha
Ik wil idd af en toe veelste veel! ik zou het liefst opstappen en rijden als een anky maar ben er al achter gekomen dat het niet zo werkt :s jammer
Eejz, ben benieuwd wat Djok gaat doen op het strand voor de eerste keer! Ga je et iemand mee? Ik ga ff je berichtje zoeken op FPF!
.
je houding vind ik niet zo heel erg slecht, alleen je schouders naar achter houen, dan is het helemaal super!
, maar als je paard een lange tijd stil heeft gestaan kan ik me voorstellen dat, dah in het begin heel moeilijk kan zijn.