Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Myra1 schreef:Ik vind het een mooi paard, maar zit die neusriem niet wat dicht bij de ogen? (zie foto 1 en 3)

Tulandro schreef:Leuk ding, ik hou er alleen niet van om gelijk al druk op die teugels te hebben.. In het begin lekker niks doen van voor, ook geen druk.. Het paardje zoekt vanzelf je handen op als je alles goed doet!

daantjuhhh schreef:Ten eerste vind ik niet dat je van een moment opname kunt zien of teugels strak vast gehouden worden.
Ten 2de denk ik dat gewoon contact al gezien word als strak hier.
En contact moet je ook met een jong paard hebben.
Contact en strak vast houden kan je niet uit elkaar halen op een foto, tenzij je een open mond ziet, een ruiter die voorover aan de teugels hangt enz...
Ik vind het een mooi paardje en hij doet het erg netjes zo te zien.

Kimmie_girl schreef:JoRiNe schreef:ik vind dat je de teugels erg strak houd, wel leuk beestje zeg
zoals je op de eerste foto ziet reed ik eerst met lossere teugels maar omdat we een hyperactief fox hondje hebben op stal en zo`n bolly corder ofzodie rennen nog wel eens blaffend om de bak heen.. Vooral als erin de losgooi bak een ander paard los gegooit wordt wat hier ook het geval was. Daardoor is ze een paar keer flink geschrokken en daarom had ik me teugels ook wat strakker.
daantjuhhh schreef:Ten eerste vind ik niet dat je van een moment opname kunt zien of teugels strak vast gehouden worden.
Ten 2de denk ik dat gewoon contact al gezien word als strak hier.
En contact moet je ook met een jong paard hebben.
Contact en strak vast houden kan je niet uit elkaar halen op een foto, tenzij je een open mond ziet, een ruiter die voorover aan de teugels hangt enz...
Ik vind het een mooi paardje en hij doet het erg netjes zo te zien.