Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

elibeest schreef:Hey Michelle, Ik vindt dat jullie t goed gedaan hebben hoor, de beperkingen van de pony in acht genomen. Het dier kan het gewoon niet, maar ja.. daar hebben we t al over gehad. En als de eigenaar daar niets aan wil doen, rij je haar alleen maar kapot als je t wel van haar gaat vragen.
En ja.. de uitgestrekte draf zag er super uit hoor.. die was echt geen 5 waard.. t is tenslotte maar een B proefje.. daar hoeven ze ook nog niet[b] aan de teugel te lopen, als ze de hand maar aannemen.. maar zelfs dat is moeilijk voor haar... dus: Petje af voor jullie hoor... goed gedaan.
Heb je gisteren Rox haar been nog gewassen?
Dat heb je pas in de Z hoor
In de B,L,M is het middendraf.... Maar ik vind deze pony niet met de hand meegaan.. En als je officieel ZOU starten dan zou je daar zeker commentaar over krijgen! Een jury wil graag zien dat de pony nageeflijk is want tenslotte geven ze je een winstpunt als ze vinden dat je "goed genoeg" bent voor de L1 (in het geval van de B dan). Maar echt ik vind het een heel leuke pony en met veel les van een goede instructeur/instructrice komen jullie er zeker !! Oefening baart kunst he 
!! 

Kijk ik zeg dit alleen maar als je bv. verder wil in de dressuur met haar ofzo he
! Kwist niet dat ze scheve bekken had joh :0!! Vele succes verder
:P