bonte 4 jarige @ work eerste b9 wedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

elibeest

Re: bonte 4 jarige @ work eerste b9 wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 12:22

Hey Michelle, Ik vindt dat jullie t goed gedaan hebben hoor, de beperkingen van de pony in acht genomen. Het dier kan het gewoon niet, maar ja.. daar hebben we t al over gehad. En als de eigenaar daar niets aan wil doen, rij je haar alleen maar kapot als je t wel van haar gaat vragen.

En ja.. de uitgestrekte draf zag er super uit hoor.. die was echt geen 5 waard.. t is tenslotte maar een B proefje.. daar hoeven ze ook nog niet aan de teugel te lopen, als ze de hand maar aannemen.. maar zelfs dat is moeilijk voor haar... dus: Petje af voor jullie hoor... goed gedaan.

Heb je gisteren Rox haar been nog gewassen?

Nikos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 13:02

Hoi,
Ik vind het er erg leuk uitzien hoor!
Tja, je paard loopt mooier aan de teugel, maar dat schatje is pas vier en zal nog een hoop moeten leren.
Als je je paard lekker ontspannen rijdt geeft ze vanzelf na, maar dat leert ze pas over een aantal jaar!
Niks overhaasten. Als ze het niet kan dan leer je het haar toch langzaam aan. misschien is ze er nog niet helemaal aan toe.
Anyway, Ik vind jullie leuk samen.
groetjes

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 16:30

nikos : erg bedankt
en nee dat doe ik ook niet en soms dan geeft ze wel na maar ik ga ook niet in haar bek lopen trekken
want ze snapt het niet
moet gewoon geduld hebben en goed trainen en les krijgen
ze komt er vanzelf wel ookal duurt het nog lang
dat maakt niet uit
voor mij betekent ze veel of ze nou wel of niet aan de teugel loopt;)
bedankt
groetjes

elisebeest : hey
haha ja dat is wel waar maar dat ze het niet snapte wist ik al toen ik haar begon te rijden
hoop dat chantal ook een keer onder de knie krijgt hoe ze het moet doen anders wordt het nix
maar ja geduld
en ja dat heb ik nog gedaan
ga morgen naar de ardennen tot zaterdag dus hoop dat chantal dan 4 dagen zelf even kan gaan
groetjes

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:56

elibeest schreef:
Hey Michelle, Ik vindt dat jullie t goed gedaan hebben hoor, de beperkingen van de pony in acht genomen. Het dier kan het gewoon niet, maar ja.. daar hebben we t al over gehad. En als de eigenaar daar niets aan wil doen, rij je haar alleen maar kapot als je t wel van haar gaat vragen.

En ja.. de uitgestrekte draf zag er super uit hoor.. die was echt geen 5 waard.. t is tenslotte maar een B proefje.. daar hoeven ze ook nog niet[b] aan de teugel te lopen, als ze de hand maar aannemen.. maar zelfs dat is moeilijk voor haar... dus: Petje af voor jullie hoor... goed gedaan.

Heb je gisteren Rox haar been nog gewassen?

UHmm uitgestrekte draf Dat heb je pas in de Z hoor In de B,L,M is het middendraf.... Maar ik vind deze pony niet met de hand meegaan.. En als je officieel ZOU starten dan zou je daar zeker commentaar over krijgen! Een jury wil graag zien dat de pony nageeflijk is want tenslotte geven ze je een winstpunt als ze vinden dat je "goed genoeg" bent voor de L1 (in het geval van de B dan). Maar echt ik vind het een heel leuke pony en met veel les van een goede instructeur/instructrice komen jullie er zeker !! Oefening baart kunst he

Michelle; Hele veel succes verder nog en jullie komen er wel !!

Nicole_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 16:59

Jammer van je puntjes maar voor de eerste keer ziet het erg netjes uit
leuk paardje ook trouwens

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 17:24

fasty_lover : hey dank je wel maar ik vondt het nogal veel puntjes wat ze allemaal geflikt had volgesnmij is ze totaal 1 rondje op de hoefslag geweest

Passoa : dank je maar officieel starten doe ik met haar niet want ze kan niet verder komen als de L vanwege haar scheve bekken
misschien dat ik wel eens wat vaker wedstrijdjes mee doe als ik haar eenmaal heel lang rij en het goed gaat
en wat ik voor comentaar zou krijgen maakt me verder ook nix uit want het was aleen voor de lol het wedstrijdje

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:27

IS toch leuk gewoon voor de lol Kijk ik zeg dit alleen maar als je bv. verder wil in de dressuur met haar ofzo he ! Kwist niet dat ze scheve bekken had joh :0!! Vele succes verder

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-05 19:37

jah haha :P
oohja bedankt
ja misschien dat het nog goedkomt
maar vandaar zat ze de achterhand niet gebruikt en ze draait in stap heel erg met de achterhoeven dus ze glijd ook vaak en snel uit
ze heeft ook aleen achter ijzers