Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Milkaatjuh schreef:De reden waarom ik in de bak ging rijden is omdat ik anders nergens anders kon rijden. En ik vind het belangrijk dat ze toch beweging krijgt. Anders word ze weer stijf en ze is nu eindelijk weer wat losser geworden. Ik weet dat het niet verstandig is, maar ik had even geen andere keus.
Kenzo schreef:Milkaatjuh schreef:De reden waarom ik in de bak ging rijden is omdat ik anders nergens anders kon rijden. En ik vind het belangrijk dat ze toch beweging krijgt. Anders word ze weer stijf en ze is nu eindelijk weer wat losser geworden. Ik weet dat het niet verstandig is, maar ik had even geen andere keus.
Zoals andere en ik ook al zeiden. Pas op met de benen van je paard. Die paar dagen extra word je paard echt niet stijver van. Wel houdt je je paard goed als je het niet doet.
Milkaatjuh schreef:Perlina schreef:Ziet er zeker goed uit! En wat een prachtige manen heeft je haf!
Jah ik ben er ook echt trots op! Aangezien ze zomereczeem heeft...
En dat terwijl je zo lang niet geoefend hebt
.

lilykashmir schreef:Ik vind ook je houding niet storend!
Ik snap trouwens net zoals anderen niet waarom je in die zware bak dan gaat rijden, terwijl ze daar juist die blessure op heeft gelopen. Je hebt gezegd dat ze anders stijf werd, maar die paar daagjes maakt niet zoheelveel uit lijkt mij.