Jij zit echt wel lekker netjes hoor, heel wat beter dan sommigen die hoger rijden.
En een haf is sowiezo niet het lekkerste paard om te zitten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:
moeshie zei
Waauw!
Jij zit echt wel lekker netjes hoor, heel wat beter dan sommigen die hoger rijden.
En een haf is sowiezo niet het lekkerste paard om te zitten
Maar ze kan nu ''verzameld(er)'' rijden dus kan je ook lekkerder ( door) zitten. Ik zit nu zelfs liever door dan dat ik ga lichtrijden. Gelukkig hoef ik zometeen ook niet meer licht te rijden in de proeven

Citaat:
anjo4ever zei: ik heb een verzorg haf alleen ik krijg zen staart nooit schoon en als die een keer schoon is zit hie er zo weer onder heb jij een tip?
xxx Nel
Die van mij heeft nl smetvrees, ik was haar echt nooit, alleen voor de wedstrijden en tussendoor wordt ze nooit echt heel vies
Als je ze echt graag schoon wilt houden vrees ik dat t gewoon bij veel wassen en borstelen blijft, maar tevéél ook niet goed
Antiklit zorgt er trouwens wel voor dat vuil er makkelijker af gaat ......Citaat:
Piaffe zei :
Ziet er goe duit Monique. We moeten zaterdag na elkaar startem, dus kan ik je weeeeeeeeeeer niet zien rijden
nouja ik zie je wel inrijden
tot zaterdag!