Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(Jenna heet je toch?
)
BrittJl0ver schreef:heej(Jenna heet je toch?
)
ik heb nog wel eens tegen jou moeten rijden
herkende de pony meteen! (zoveel palomino's waren er niet in de kring..)
0OMeryltjuOo schreef:was het een manegepony?![]()
reed der een x ook de week ook maar. Ze pikte dat gelukkig zo weer op. Hehe dat is dan ook het enige paard wat ik heb gereden dat het zo makkelijk weer oppakte..

Elsemiekje schreef:Super dier!
Als ik dit zo zie vint ik het jammer dat je de overstap op een paard hebt moeten maken. Het zag er mooi uit!
CarmN schreef:Heejj..!!
Ga strx 't bos met der in![]()
Hopelijk eindigt het niet zoals vorig jaar (gebroken sleutelbeen, 6 weken niet rijden)
Heb na 2 wedstrijden al wp met der... Met vorige pony waar ik op reed heb ik in 1 jaar 1 wp gehaald
Maar het zijn echt superfoto's..! Ze is echt een schatje
xXx
hehe ze was echt niet te houden zo leuk vond ze t. Veel plezier! PolosportJ schreef:BrittJl0ver schreef:heej(Jenna heet je toch?
)
ik heb nog wel eens tegen jou moeten rijden
herkende de pony meteen! (zoveel palomino's waren er niet in de kring..)
Echt waar? wat leuk! Ik welke klasse dan? Ja er waren er idd niet zoveel diegene die er waren waren meestal groter en slanker gebouwd. Ik kan jou me zo niet voor de geest halen
OemmiejO schreef:woow!! dat ze op een manege zulke mooie pony's hebben/ hadden!! en zo goed verzorgd... vaak zie je op maneges van die 'afgeragde' en verpestte pony's, maar deze is het tegenovergestelde.. !! mooi hoor!! je zit er heeeel netjes op trouwens.. !!
een paar M en nu ook eentje bijna Z. :J Leuk dat je dat zegt over mn houding, en mijn nieuwe topic vinden sommig emijn houding storend
haha maar van sommige foto's kan ik me dat ook wel voorstellen maar toch.. 

BrittJl0ver schreef:zo erg is je houding toch niet?!
die bijna Z is zeker Naomie, of niet?
is dat ook een manegepony? wist ik niet..

ben nog ff aan het bedenken wie er ook alweer allemala bij holland loya rijden 
BrittJl0ver schreef:haha uhm, ff denken:P
vast welben nog ff aan het bedenken wie er ook alweer allemala bij holland loya rijden
nikki heeft zeker ook daar gestaan? met baloe..
en uhm.. priscilla met akan die rijdt ook bij hollandloya
en verder weet ik eigenlijk niet zo 1 2 3

OemmiejO schreef:miejO
Bericht Onderwerp: Re: Mijn ponytijd, sizzy, palomino M1! Reageer met quote
woow!! dat ze op een manege zulke mooie pony's hebben/ hadden!! en zo goed verzorgd... vaak zie je op maneges van die 'afgeragde' en verpestte pony's,
Juco schreef:OemmiejO schreef:miejO
Bericht Onderwerp: Re: Mijn ponytijd, sizzy, palomino M1! Reageer met quote
woow!! dat ze op een manege zulke mooie pony's hebben/ hadden!! en zo goed verzorgd... vaak zie je op maneges van die 'afgeragde' en verpestte pony's,
Vind het ook wel leuke foto's. Verbaasd me een beetje dat iedereen zo verbaasd is dat het een manegepony is. Bij ons is het heel normaal om met een manegepony wedstrijden te rijden. Zijneen paar pony's M dressuur en ook M en Z springen.
Zelf rijd ik op een manegepaard M1. Dat komt bijna niet voor hier. Valt ook niet mee.
Echt super gereden dat je met 1x in de week zover bent gekomen ! Op de fotos vindt ik je niet te groot, juist wel mooi 
PolosportJ schreef:liza van loon schreef:Ja dan ben je natuurlijk zo'n joekel gewend he met zn grote passen.
yep iddik had ook echt het gevoel alsof haar hals eraf gehakt was hehe
zo kort:P
Toydoll schreef:Toydoll schreef:
Geef mij maar een pony :p