Kür op muziek Jacobien Dijkshoorn (Inter I) (filmpje)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Kür op muziek Jacobien Dijkshoorn (Inter I) (filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:18

Ik vind het er prachtig uitzien!!
Leuk om te zien, erg netjes.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:18

Sorane schreef:
Ik zeg niet dat ik het niet mooi vind. Ik vind alleen het tempo niet mooi. Ik vind het niet passen. Als ik even mee ga zitten tellen klopt het ook niet helemaal.
Wellicht ook omdat de muziek later over het filmpje heen gezet is
.

Misschien klopte die live wel nog minder geintjuh

Mijn mening heb ik hierboven al gegeven, overigens wel apart dat dit soort topics mogen Afbeelding in het kader van spam en dergelijke

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:33

Ik vind het juist wel leuke muziek, gewoon lekker vrolijk, maar bijv met middendraf en galop kan het er misschien iets meer uitspringen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 15:40

Wouter24 schreef:

Mijn mening heb ik hierboven al gegeven, overigens wel apart dat dit soort topics mogen Afbeelding in het kader van spam en dergelijke

Spam, waarom? Ik wilde gewoon een stukje van de kür van Jacobien, die ook een Bokker is, laten zien en horen. Zie daar niet het "spammerige" van in eigenlijk...

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:47

Anoukie schreef:
Ik wilde gewoon een stukje van de kür van Jacobien, die ook een Bokker is, laten zien en horen. Zie daar niet het "spammerige" van in eigenlijk...

Anoukie schreef:
Namens Olaf

Anyhow, Jacobien is nu eenmaal jullie paradepaardje niks mis mee, maar dit is gewoon reclame in een mooi verpakking.

Als Jacobien deze Kür rauw (dus zonder knip en plakwerk met de muziek eronder gemonteerd) hier neer had gezet, was het imo iets heel anders, kan er verder niet wakker van liggen maar het boktbeleid is hierin ook weer niet eensgezind

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 15:53

Wouter nou niet zo kinderachtig doen hoor!

Ze kan toch trots zijn op het resultaat en so what als ze daarbij reclame maakt, ik kan daar echt niet wakker van liggen!

Helaas kan ik het filmpje niet op mijn pc bekijken dus die bekijk ik vanavond even op een andere pc.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-05 15:54

Olaf had ervoor gekozen om het stukje elders te plaatsen hier op Bokt, ik heb ervoor gekozen om er een apart topic voor te maken. Dus tja, jammer maar helaas Wouter .

Trouwens wel een aparte discussie hoor, anders tem je toch gewoon ?

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:09

Tjeee Wouter24, je kan ook op elke slak zout leggen zeg!!!
Maar goed even over de kur.. Ik vind paard en kur, muziek goed op elkaar afgestemd! Al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik het geen kur vind waar ik kippevel van krijg...

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:17

Wouter24 schreef:
Sorane schreef:
Ik zeg niet dat ik het niet mooi vind. Ik vind alleen het tempo niet mooi. Ik vind het niet passen. Als ik even mee ga zitten tellen klopt het ook niet helemaal.
Wellicht ook omdat de muziek later over het filmpje heen gezet is
.

Wat een n*cht*r*g*opmerking zeg!

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:27

mensen hier op bokt zijn allemal op verschillende nivueau's en werkwije met paarden bezig. Dan man je op jezelf of op een vriendin toch gewoon trots zijn zeg wat is dat nou voor flawekul.
Als ik een topic plaats over een paard dat ik voor een ander zadelmak of als 1 van mijn lesklanten graag haar vooruitgang wil tonen is dan dan ook spam ofzo

imo zegt zo'n opmerking meer over diegne die hem plaatst dan over de TS.
Ze hebben een leuke kuur gemaakt voor een heel nette ruiter en daar mag je in mijn ogen best trots op zijn. Zonder dat het doel daarvan reclame of commercieel is.
Wat kinderachtig zeg.

Die kür zit erg leuk in elkaar. Techtnisch klopt het in mijn ogen prima en muziek blijft een kwestie van smaak.

Ik vind het knap gedaan, en daarnaast vind ik dit soort opmerkingen als van Wouter ook niet echt opbouwend of leerzaam. Je laat jezelf wel erg kennen zo

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:32

Riant schreef:
mensen hier op bokt zijn allemal op verschillende nivueau's en werkwije met paarden bezig. Dan man je op jezelf of op een vriendin toch gewoon trots zijn zeg wat is dat nou voor flawekul.
Als ik een topic plaats over een paard dat ik voor een ander zadelmak of als 1 van mijn lesklanten graag haar vooruitgang wil tonen is dan dan ook spam ofzo

imo zegt zo'n opmerking meer over diegne die hem plaatst dan over de TS.
Ze hebben een leuke kuur gemaakt voor een heel nette ruiter en daar mag je in mijn ogen best trots op zijn. Zonder dat het doel daarvan reclame of commercieel is.
Wat kinderachtig zeg.

Die kür zit erg leuk in elkaar. Techtnisch klopt het in mijn ogen prima en muziek blijft een kwestie van smaak.

Ik vind het knap gedaan, en daarnaast vind ik dit soort opmerkingen als van Wouter ook niet echt opbouwend of leerzaam. Je laat jezelf wel erg kennen zo

Amen!!! Geheel mee eens!!!

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 16:36

[quoteKijk, muziek is persoonlijk en dat is een kwestie van smaak. Voor Jacobien hebben we voor een bepaald thema gekozen, met lekker lichtvoetige en vrolijke muziek omdat dat bij het paard en de amazone past.[/quote]
Welk thema is dat dan? Ik vind Albert West (Amarillo) en de 4 season (decmber 1963) niet echt in 1 thema passen.
De muziek past imo wel goed het ritme van het paard, alleen kloppen in dit filmpje de overganden niet zo.
Wat kost het om bij Oot een kur te laten maken?

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 17:32

nina62 schreef:

De eerste is al binnen

@Barbara_m Nee die opmerking is lekker volwassen
@Riant meningen geven mag ook al niet meer? Waar zit het leerzame en opbouwende in jou reactie dan? goh wat leuk en knap lijkt het enigste wat je hier nog mag roepen, anders word je gelijk aan de schandpaal genageld.
@Anoukie Ik hoef niet te temmen omdat het topic toch niet op slot gaat, en van mij hoeft dat ook helemaal niet, maar zelfs ik mag me mening (het zou verboden moeten worden ) geven

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 17:50

Wouter24 schreef:
nina62 schreef:

De eerste is al binnen

Was ook een inkopper of niet
ik maak mijn kur zelf wel!

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:06

ik vind het er heel mooi uitzien!
Erg mooi paard ook
Ik vind de muziek er wel bij passen... gewoon lekker actief
Maarja... dat is mijn mening

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:08

Stoer zeg Anouk, in het echt was de kür nog mooier dan op de film!
Ik zag mezelf op je film (dus ik sta op je site )

Als er nou weer ergens een clinic is...roep maar...ik ben weer van de partij

Bloemsuiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:10

Mooi paard!
Ik vind dat ze heel erg netjes rijd!
Ik vind dat de muziek ook meevalt , maar ik vind de draf muziek mooier dan de galop muziek.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:10

[quote="Wouter24] goh wat leuk en knap lijkt het enigste wat je hier nog mag roepen, anders word je gelijk aan de schandpaal genageld.
[/quote]

Daar was ik ook al tegen aan gelopen op HAW. Dan wordt er gezegd, commentaar is welkom en dan geef je commentaar is het weer niet goed. (overigens gaat het hierbij niet om dit topic)

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:11

Leuke kur, mooi paard, en leuke muziek. De muziek keuze is goed, en leuk, maar zou van mij wat krachtiger mogen zijn. Ik vind het een beetje flauwtjes..

Barbara_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:37

Fitzroy schreef:
[

*zucht*

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:39

Vind die keyboard-karaoke-sound echt helemaal niks...
Vind de muziek qua klank sowieso niks, maar ook veel hetzelfde en weinig benadrukt in bv uitgestrekte gangen.

Wel een tof paard trouwens

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 18:57

Je hoeft van mij niet "wat leuk en knap" te zeggen hoor. Ik heb aangegeven welk gedeelte van de kuur ik juist leuk vind. Verder ben ik niet in de posi9etie om kritiek te geven vind ik.

Wat mij betreft vind je het rijtechnisch slecht of vind je de muziek lelijk of vind je het paard stom maakt mij het uit.
Maar iemand op spam wijzen terwijl ze gewoor trots is op haar resultaat is toch een heel ander verhaal niet ?

Zeg gerust opbouwens waar de verbeter punten liggen . Uitgestrekkte draf kan spetterender las ik .. nou kan ik goed in komen.

Dus als je kritiek hebt zet het er gewoon neer en ga niet lopen miepen over spam of reclame want dat heeft met paardrijden echt vrij weinig te maken.

LittleRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 19:06

Hee dat is bij mij op de manege .
Ziet er erg netjes uit hoor .

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 19:22

Ik vind het eerste deel van de kür erg gaaf Anouk!
Daarna vind ik hem wat saai worden, maar dat zal wel met persoonlijke voorkeur te maken hebben.

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-05 20:20

Goed gereden dat kan Jacobien wel en daarom scoort ze ook hoog denk ik .

Over de muziek:
Jammer van de 'elektronische' muziek, maar die discussie hebben we al vaker gevoerd . Ik vind de muziek, even afgezien van de kwaliteit en mijn smaak, wat vlak en weinig markerend. Zou meer op de choreografie kunnen worden aangepast, het gaat imo erom de proef te versterken en te begeleiden met de muziek zodat het een geheel wordt. Ik vind dit teveel een goede dressuurproef met muziek erbij. Het vrolijke karakter past beter bij de combinatie dan die vorige kür, ik meen me te herinneren dat dat er eentje was met Starwars en X-files tunes erin. Deze muziek markeert wel het lichtvoetige van Oby, maar er mag wel wat meer verschil in gebracht worden....

wie heeft de muziek uitgekozen!?