Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sorane schreef:Ik zeg niet dat ik het niet mooi vind. Ik vind alleen het tempo niet mooi. Ik vind het niet passen. Als ik even mee ga zitten tellen klopt het ook niet helemaal.
Wellicht ook omdat de muziek later over het filmpje heen gezet is.
geintjuh
in het kader van spam en dergelijke
Wouter24 schreef:Misschien klopte die live wel nog mindergeintjuh
![]()
Mijn mening heb ik hierboven al gegeven, overigens wel apart dat dit soort topics mogenin het kader van spam en dergelijke
Spam, waarom? Ik wilde gewoon een stukje van de kür van Jacobien, die ook een Bokker is, laten zien en horen. Zie daar niet het "spammerige" van in eigenlijk... Anoukie schreef:Ik wilde gewoon een stukje van de kür van Jacobien, die ook een Bokker is, laten zien en horen. Zie daar niet het "spammerige" van in eigenlijk...
Anoukie schreef:Namens Olaf

.
? Wouter24 schreef:Sorane schreef:Ik zeg niet dat ik het niet mooi vind. Ik vind alleen het tempo niet mooi. Ik vind het niet passen. Als ik even mee ga zitten tellen klopt het ook niet helemaal.
Wellicht ook omdat de muziek later over het filmpje heen gezet is.
Misschien klopte die live wel nog mindergeintjuh
![]()
Mijn mening heb ik hierboven al gegeven, overigens wel apart dat dit soort topics mogenin het kader van spam en dergelijke
Riant schreef:mensen hier op bokt zijn allemal op verschillende nivueau's en werkwije met paarden bezig. Dan man je op jezelf of op een vriendin toch gewoon trots zijn zeg wat is dat nou voor flawekul.
Als ik een topic plaats over een paard dat ik voor een ander zadelmak of als 1 van mijn lesklanten graag haar vooruitgang wil tonen is dan dan ook spam ofzo![]()
imo zegt zo'n opmerking meer over diegne die hem plaatst dan over de TS.
Ze hebben een leuke kuur gemaakt voor een heel nette ruiter en daar mag je in mijn ogen best trots op zijn. Zonder dat het doel daarvan reclame of commercieel is.
Wat kinderachtig zeg.
Die kür zit erg leuk in elkaar. Techtnisch klopt het in mijn ogen prima en muziek blijft een kwestie van smaak.
Ik vind het knap gedaan, en daarnaast vind ik dit soort opmerkingen als van Wouter ook niet echt opbouwend of leerzaam. Je laat jezelf wel erg kennen zo
nina62 schreef:Wat kost het om bij Oot een kur te laten maken?

) geven
Wouter24 schreef:nina62 schreef:Wat kost het om bij Oot een kur te laten maken?
De eerste is al binnen

)
(overigens gaat het hierbij niet om dit topic) Fitzroy schreef:[
Vind die keyboard-karaoke-sound echt helemaal niks...
.
.
dat kan Jacobien wel en daarom scoort ze ook hoog denk ik
.
. Ik vind de muziek, even afgezien van de kwaliteit en mijn smaak, wat vlak en weinig markerend. Zou meer op de choreografie kunnen worden aangepast, het gaat imo erom de proef te versterken en te begeleiden met de muziek zodat het een geheel wordt. Ik vind dit teveel een goede dressuurproef met muziek erbij. Het vrolijke karakter past beter bij de combinatie dan die vorige kür, ik meen me te herinneren dat dat er eentje was met Starwars en X-files tunes erin. Deze muziek markeert wel het lichtvoetige van Oby, maar er mag wel wat meer verschil in gebracht worden....