Ik ken evelien ze fokt ook Jack Russels enzo hé?
Evelien is een vriendin van me moeder

En Jerry die heb ik echt altijd al super mooi gevonden

Het ziet er netjes uit hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pharagirlke schreef:vannie schreef:
dat paardje zonder staart die komt me wel heel erg bekent voor
heb hem wel eens vaker in een een of andere toppic voorbij zien komen
groetjes
Met dat ik hem zag en las wat er aan de hand was dacht ik ook aan dat topic, dat was ook een lusitano hengst die zijn staart verloren was door kanker, alleen toen zat er een heel jong meisje op 'op wedstrijd' hij liep ook op precies dezelfde manier. En was ook een schimmel. Ik ben dus niet de enige die de link legt?
Marloez schreef:Ja ik begon daar ook al aan te denken! Of komt kanker vaker voor bij dit ras..?
littleroosie schreef:Niet zozeer bij t ras, het wil wel eerder voorkomen bij schimmels.
Marloez schreef:littleroosie schreef:Niet zozeer bij t ras, het wil wel eerder voorkomen bij schimmels.
Uhh..? Wat heeft dat er dan mee te maken..? Mij is altijd verteld dat schimmels absoluut niet zwakker zijn
pharagirlke schreef:vannie schreef:
dat paardje zonder staart die komt me wel heel erg bekent voor
heb hem wel eens vaker in een een of andere toppic voorbij zien komen
groetjes
Met dat ik hem zag en las wat er aan de hand was dacht ik ook aan dat topic, dat was ook een lusitano hengst die zijn staart verloren was door kanker, alleen toen zat er een heel jong meisje op 'op wedstrijd' hij liep ook op precies dezelfde manier. En was ook een schimmel. Ik ben dus niet de enige die de link legt?
Needje schreef:Het schijnt zo dat tumoren makkelijker bij schimmels kan voorkomen. Hoe en wat precies dat weet ik ook niet.