de voor en na van de verwaarlsoosde gribaldi van suzannef

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:26

zooooooooo die is effe opgeknapt! wat goed joh! mijn complimenten!! echt hel goed gedaan.... hou je dit paardje?(miss stomme vraag hoor!) gr sandra! Lachen

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:30

Mijn complimenten, waren er maar mensen zoals jij, Suzanne! Fantastisch gedaan, en dat binnen 2 weken. Ik had het nog goed gevonden als er 2 jaar tussen had gezeten!!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 20:32

2 weken!
wow nou je hebt het echt goed gedaan
dit beesie heeft de tijd van zijn leven!
echt heel goed! heeft dit paard iig een gelukkig leven voor de boeg!

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 22:08

Zooooo wat is dat dier opgeknapt!! In 2 weken??!! Ongelofelijk, ik vind het echt toppie, die merrie heeft heel veel geluk met jou gehad.

HorseF@N

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 08:13

Wow!!!! Wat een verschil!!!!!!!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:02

Thanx allemaal!

Nou, ze is er nog niet hoor. Laatst heb ik haar weer ontwormd en er kwamen weer wormen mee dus dat is nog niet goed. Boos! Na die foto kwam alle ellende er pas uit. Ze kreeg zeer hardnekkige schimmel, ze is dus meteen 'was' mak geworden en begon te hoesten enzo. Nu is ze aan het verharen en ze verhaard heel raar, ze is net een gevlekt luipaard. Haha! Haar lange bruine haren raakt ze pleksgewijs kwijt en ze krijgt eindelijk mooi gladde zwarte plekken want ze hoort dus zwart te zijn. Kan je zien wat wormen enzo doen he?

Het is de bedoeling om haar voorlopig nog te houden ja. Ik viel eigenlijk bij haar eerst op de afstamming en toen ik haar zag vond ik haar zo zielig dat je dat toch niet kon laten stan, zeker niet voor dat geld. Hij wilde haar kwijt volgens mij. Verward Het blijft wel een risico want ze is nog niet op de foto gezet. Als die wond genezen is wel hoor, helemaal binnenstebuiten. Haha!

Ik ga er wel mee rijden ja waarschijnlijk eind van de zomer ofzo als die wond en zij helemaal goed zijn. Ze heeft al wat dure vitaminepreparaten achterover gegooid hoor! Knipoog

Ze was heel bang toen ze kwam en een handdoekje vond ze doodeng. Inmiddels heb ik er al een keer opgezeten!! Spelenderwijs een keer een handdoekje, dekje, singel, zadel opgelegd en een keer (met krukje) erover gaan hangen en toen erop. Ze is zo groot dat ik met de borstel niet boven op haar kont kan komen en als je erop zit gaat dat makkelijker he? Het is nog niet de bedoeling om haar zadelmak te maken maar alles wat ze nu leert is meegenomen he? Over een paar maandjes eens longeren en dan zien we wel.
Ze is in ieder geval heel lief, hoewel ze nu ze zich beter gaat voelen wel kleine streekjes gaat krijgen hoor. Lovers

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 10:09

wauw! 2 WEKEN? echt goed van je zeg!

NANZA

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 12:57

he super gedaan man die is echt wel vet vooruit gegaan !
alleen wat heeft ie op zijn achterbeen gedaan ? of komt het door de foto? MAAR JE MAG ZEKER TROTS ZIJN OP JEZELF HIJ IS ECHT SUPER MOOI GEWORDEN !!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Mar2lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:14

zozo das een verandering, heel mooi paard!!!
Knap hoor!
goeie afstamming ook! Volgens mij zijn balzflugs en gribi's over het algemeen wel combi's waar je wat verder mee kan komen! Lachen Maar ja wat wil je met die 2 papa's!!!
Succes ermee!
en ben benieuwd naar de volgende foto's!

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:36

wou in maar 2 weekjes!!
wat knap. complimentjes van mij hoor.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 13:51

WAUW, mijn complimenten!
die begint er een stuk beter uit te zien, niet meer mager enzo, goed man!

sommige mensen Boos! bah dat doe je toch niet!! Verward

nouja jij bent iig harstikke goed bezig en dat zul je later denk ik wel merken aan haar Lachen

kusje, Maaike

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 17:51

Wat is dat paard veranderd in 2 weken zeg! Het is echt een schitterend dier! Kwijl

Wij hebben eigenlijk ongeveer hetzelfde met Crescendo gehad. Hij was ook verwaarloosd, was broodmager. Zijn ribben staken letterlijk door zijn vel, en vooral zijn heupen staken uit, en de ruggengraat. Alleen had hij geen wonden enzo. Maar wat zo grappig is, toen wij hem ophaalden, was het een zwaar timide paard, hij reageerde niet eens op mensen om hem heen. Hij had echt een muur om zich heen. Toen hij bij ons op stal kwam is hij van de ene op de andere dag veranderd in een blij en ondeugend paard. Hij wil alleen maar knuffelen met je. Je kan niet eens langs zijn stal lopen zonder hem verplicht een knuffel te geven. Met rijden is hij ook heel leuk. In het begin bleef hij alleen maar stilstaan en wilde hij niet lopen. Nu loop hij gewoon uitzichzelf! Hij is super voorwaarts, reageert op de kleinste hulp en kan ook nog spectaculair draven!

Ik weet zeker dat als je zo'n paard alle liefde en verzorging geeft die ze hebben gemist, dat ze het je zeker terug betalen!

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 18:35

Echt heel goed van je dat je hem opknapt!!!!
Echt super!!!! Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:11

Echt erg die eerste foto!
Het lijkt net een uit de kluiten gewassen veulen. En op die tweede foto is het al een echt paard!
ik hoop dat het voetje weer helemaal beter wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 09:19

Wow, wat een verschil!
Wat een idioten waar dit paard van is geweest. Dat ze het zo ver heben laten komen. Zou je die lui niet?

Ik hoop voor je dat je dit paardje inderdaad helemaal krijgt opgeknapt. maar zo te zien gaat dat wel goed!

Heel veel succes er mee!

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 11:45

Jee wat een verschil zeg! Wat ontzettend goed van je dat je dit paard een kans geeft!

En ik weet uit ervaring dat deze dieren altijd speciaal voor je blijven. Kaminka was er ook slecht aan toe toen ik haar kocht en toen ik haar de tweede keer kocht ging het ook niet zo goed met haar. Ze is ontzettend aan mij gehecht en waardeert alles wat je met haar doet. Heel dankbaar werk dus!

Ga zo door! Haha! Een prachtig paard overigens...!

carlosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 12:24

wow echt fantastisch ,goed van je zeg!! Knipoog Leuk is dat he, zo'n lief beest helemaal beter maken, en dat hij ook weer lekker in zijn vel gaat zitten

ik heb carlos ook in erg slechte conditie gekocht, hij was erg mager/bottig en had totaal geen spieren, terwijl hij 12 was toen, hij had slechte hoeven.
En nu, kijk maar's in mijn profiel (wil die foto's van toen er ook opzetten, maar heb geen scanner Boos! Boos! )

Nog heel veel succes met je goede daad, want dat verdient ze!!

groetjes kat Lachen

tatjana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-02 13:52

echt heel goed werk heb je hier gedaan!!
Wat sommige mensen hun paard ook aandaoen, en dat je dit in tweecweken al voor elkaar hebt gekregen Groote Pluim!!
Succes met dit paardje
groetjes