ziet er goed uit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ziet er goed uit
Quirinake schreef:NEE jij geeft ze aan mij(nou ja ik wacht wel..het kan niet dat ik zo dun blijf met de jaren dat ik ouder word e
)

MSQuincyTE schreef:Dat heet teugelkreupel Yuri
hahaha,

OrissE_GipsY schreef:zow ik ben helemaal fan van je rijstijlhahaha,
nee maar eff serieus, ik vind dat je je paard zuper vriendelijk rijd, en ze loopt zo te zien ook lekker ontspannen.... en ik vind het erg jammer dat je de laatste jaren heel veel combinaties ziet waarbij dit niet het geval is... dan zie je van die beesten met open mond, die door een totaal niet paardvriendelijke ruiter gereden worden ( lees: worden onnodig in hun mond getrokken, met sporen opgefokt..ga zo maar door )
zelf zitten mensen tegen mij altijd te zeiken van je ben veelste lief voor orisse pak dat beest nou eens aan... terwijl ik dan zowiets heb.. van jaa ik rij liever op deze manier.. gewoon VWNW dan dat ik mijn paard ga dwingen om in een houding te lopen... terwijl je uiteindelijk het zelfde resultaat hebt...![]()
dus wat dat betreft vind ik dat je je paardje supergoed rijd.. zeker nadat ze teugelkreupel enzo is geweest... ik denk dat je het zo wel op de goede manier hebt opgepakt...![]()
nog veel succes ermee !

En ik zit nog altijd op de sint maarten bovenschool
(mn laatste jaar vanaf morgen
)

je ziet het nu eh
bij het inrijden doe ik dat eigenlijk altijd..Ik probeer bij het echte rijden vooruit te kijken met mn gezicht, maar mn ogen gericht op het paard, zo doen veel mensen dat
zelfs mensen van de grand-prix

Quirinake schreef:sorry mandy maar jaje ziet het nu eh
![]()
Bedankt! Ze is idd snel weer slank! En over dat geld zoekenbij het inrijden doe ik dat eigenlijk altijd..Ik probeer bij het echte rijden vooruit te kijken met mn gezicht, maar mn ogen gericht op het paard, zo doen veel mensen dat
zelfs mensen van de grand-prix
![]()

.
! MSQuincyTE schreef:Weer wat geleerd Yuri.
Ik vindt het wel grappig dat het in belgie teugelmank wordt genoemt en hier teugelkreupel