fotoshoot s.nikita in het beige (L1 dress..)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chesty

Re: fotoshoot s.nikita in het beige (L1 dress..)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 12:29

hey leuk paardje een beetje een rare vraag maar hoe oud ben je eigenlijk

ik ben 14 jaar

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 12:40

en rij je nu al Z2?

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 12:46

ja ik rijdt nu al z2

ik reedt op mijn 12e al z2

groetjes sandra

Chaelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 12:55

Leuke pony zeg
Zoals de meeste hier al zeiden ga je soms wat naar achter hangen, wat me ook direckt opviel Ik vind het er soms wat gespannen uitzien.. Maar daar kan aan gewerkt worden
Veel plezier nog ,, jullie zijn een leuke combi!!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 12:56

mag ik jou op msn dan kan je me wat tips geven

Kelly

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 12:58

Je hebt een hele mooie pony. Kan me voorstellen dat je er trots op bent. Commetaar op het achterover hangen heb je al genoeg gekregen, dus daar zeg ik niks van . Het is ookal eerder gezegd, maar ik heb het idee dat je met te korte beugels rijdt. Voor het goede en het mooie, kun je ze volgens mij beter een gat of 2 langer doen.
Verder vind ik je tip over hulpteugels niet echt super. Begrijp me niet verkeerd, op zich heb ik niets tegen hulpteugels, maar je kan deze persoon helemaal niet, weet dus niet hoe ze rijdt. Het kan voor haar nog wel grotere problemen veroorzaken als ze een hulpteugel op de verkeerde manier gaat gebruiken, zonder hulp...+ het is ook niet de manier om een pony nageeflijk te krijgen lijkt me.

Maar nogmaals, een prachtpony en jullie zijn een hele leuke combi

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 13:00

tjah dat is wel zo .. wat ( ophelia ) zegt .. maar bij mij heeft het zeker geholpen

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 15:18

Wauw super mooiie pony!
Ja je hangt veel te ver achterover en het lijkt wel op je je paard in de krul trekt.. ik vind niet echt mooii overkomen!

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 16:06

Maaiikii zegt:

Wauw super mooiie pony!
Ja je hangt veel te ver achterover en het lijkt wel op je je paard in de krul trekt.. ik vind niet echt mooii overkomen!

ik trek haar echt niet in de krul... ze geeft wel na misschien lijkt het zo op de foto

en meestal zit ik wel rechtop vanaf nu in elkgeval altijd wel

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 16:12

Ik vind dat je op 3 maanden toch heel wat hebt gedaan!
Ik rijd mijn paardje nu een jaar en soms loopt ze nog in verzet
Tja,dat achteroverhangen... probeer er aan te werken zou ik zo zeggen
Enne,die martingaal is heel goed want ik heb het ook zo gedaan

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 16:48

Wow wat een mooie pony heb jij!

Probeer wel recht op te blijven zitten..( je hangt wat naar achter) Leuk setjes ook

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 16:56

dressagelady schreef:
...je hangt op sommige foto's verschrikkelijk achterover..

Veel succes in de L1!
Zag ik ook net:D Maar héél leuke pony hoor! Veel succes in de l1!

Nettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 16:59

Ja dat, en je trekt je hakken ook op, verder vind ik het setje superduper

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 17:21

Jackieboy zei: en rij je nu al Z2?

Als je maar de juiste pony´s hebt dan lukt het wel hoor

Ik vind het een super leuke pony, en heeft ook een heel mooi hoofdje. Daar zou je best ook wel eens ver mee kunnen komen!
Over je zit vind ik ook dat je erg achterover zit, maar dat komt doordat je beugels zeker 1 of 2 gaatjes te kort zijn en je drukt je hakken daardoor heel erg uit en steekt je voeten naar vooren. Waardoor je eigenlijk achterover 'valt' en het ook lijkt alsof je in z´n mond 'hangt' en alsof je je aan de teugels vasthoudt..Nouja ik hoop dat je er wat aan hebt en het is allemaal positief bedoeld:), veel succes!

XxX

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 19:55

thanks .. watn ik hang echt niet aan haar mond .. vind ik zelf zow zielig dat zie je soms wel hele monden kapot omdat de ruiters aan de monden trekken ...

groetjes sandra

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:11

Brenniej schreef:

Ik vind het een super leuke pony, en heeft ook een heel mooi hoofdje. Daar zou je best ook wel eens ver mee kunnen komen!
Over je zit vind ik ook dat je erg achterover zit, maar dat komt doordat je beugels zeker 1 of 2 gaatjes te kort zijn en je drukt je hakken daardoor heel erg uit en steekt je voeten naar vooren. Waardoor je eigenlijk achterover 'valt' en het ook lijkt alsof je in z´n mond 'hangt' en alsof je je aan de teugels vasthoudt..Nouja ik hoop dat je er wat aan hebt en het is allemaal positief bedoeld:), veel succes!

XxX
Laatst bijgewerkt door Ro0sj op 30-08-05 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 20:12

Brenniej schreef:

XxX

Beetje knullige opmerking misschien? 'als je maar de juiste pony's krijgt' Ik denk dat ze heel netjes kan rijden, Z2 wordt je echt niet zomaar ook niet met de 'juiste pony's' Eb zeker niet op die leeftijd, reken maar dat je daar echt wel flink wat doorzettingsvermogen en ook echt wel wat talent voor moet hebben.

Verder vind ik het gezeur over, achterover hangen wel een beetje ver gaan, de amazone zit inderdaad af en toe wat ver achterover, maar dat ze haar pony in dekrul trekt vind ik grote onzin. En je kunt altijd beter wat te ver achterover zitten dan dat je voorover hangt, dat is veel lastiger af te leren, ik vind in ieder geval dat je een nette houding hebt, met name je handen.

Denk dat er links en rechts wat mensen een klein beetje jaloers zijn

chesty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-05 21:10

*o/*

herrscher

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 21:57

eej san..ik vind ook dat ze zeuren over "te ver achter over zitte"..ze zijn vast jaloers..

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 22:09

Ro0sj:

Nou wat een grote onzin, ik zeg tog niet dat je daar geen talent voor nodig hebt. De enige wie hier een beetje triest is ben jij met je conclusies gelijk te trekken. En ik zeg toch dat het positief commentaar is en hoop dat ze er iets aan heeft. En ik zeg ook niet dat ze 'm in de krul trekt maar die mensen zeggen dat en ik zei dat het daardoor wel is zo kon LIJKEN alsof ze 'hangt'in z'n mondt. Misschien moet je eerst is even goed lezen voordat je zo bijdehand gaat lopen doen.Ik haat dat zo die mensen die gelijk maar gaan roepen dat hier jaloerze mensen zijn . Maarja ff voor de TS leuk beessie nogmaals en leuk dat je Z2 rijd hoor . Ben echt niet jaloers waarom mensen dat nou weer denken is m'n een raadsel! Maarja succes ermee .Maarja begrijp me niet verkeerd ik heb geen zin in ruzie en misschien hebben jullie het verkeerd opgevat.

XxX

Ro0sj

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 06:39

Brenniej schreef:
Ro0sj:

Nou wat een grote onzin, ik zeg tog niet dat je daar geen talent voor nodig hebt. De enige wie hier een beetje triest is ben jij met je conclusies gelijk te trekken. En ik zeg toch dat het positief commentaar is en hoop dat ze er iets aan heeft. En ik zeg ook niet dat ze 'm in de krul trekt maar die mensen zeggen dat en ik zei dat het daardoor wel is zo kon LIJKEN alsof ze 'hangt'in z'n mondt. Misschien moet je eerst is even goed lezen voordat je zo bijdehand gaat lopen doen.Ik haat dat zo die mensen die gelijk maar gaan roepen dat hier jaloerze mensen zijn . Maarja ff voor de TS leuk beessie nogmaals en leuk dat je Z2 rijd hoor . Ben echt niet jaloers waarom mensen dat nou weer denken is m'n een raadsel! Maarja succes ermee .Maarja begrijp me niet verkeerd ik heb geen zin in ruzie en misschien hebben jullie het verkeerd opgevat.

XxX

Het was ook niet alleen om jou aan te vallen...het is over het algemeen, er zijn hier mensen die het namelijk wel 'in de krul' trekken noemen.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 07:00

herrscher schreef:
eej san..ik vind ook dat ze zeuren over "te ver achter over zitte"..ze zijn vast jaloers..

Uuhm, heb je de foto's gezien?
Ze hangt daar idd. achterover hoor

En jaloers ben ik zeker!
Prachtpony, prachtcombi, wie zou daar niet jaloers op zijn?

Brenniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:21

Roosj: Okej.. Maar ik probeerde alleen maaar ut te leggen waarom sommige mensen misschien dachten dat ze d'r pony in de krul trok. Ik heb nooit gezegt dat Ik dat vindt. Dus die aanval naar mij toe kwam misschien een beetje raar over. Hoop dat je dat snapt.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:29

heeej, nou over achterover hangen zullenw e nix zeggen he... hahahaha, ik vind het een erg leuke pony, en ook goed dat hij nu wel n beetje gaat luisteren en eindelijk lekker loopt.... ik vind allen wel,... en zeg niet dta t zo is, maar ik zeg alleen hoe ik het eruit vind zien... dat het er best gedwongen uitziet.. en het lijkt net alsof je aa je teugels "hangt"....

maar misschien is dat wel gewoon een momentopname... nog veel suc6 met je leuke paardje.. en dat beige staat em idd ook leuk !!

Applelove

Woonplaats: Kapsone's..? Hoe bedoel je..? Het is gewoon een feit dat IK beter ben dan JIJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-05 09:31

Het ziet er prachtig uit maar ga eens recht op zitten meid! Beugels 1 a 2 gaatjes langer kin omhoog, borst voor uit en rijden maar! Je paard loopt netjes alleen door het achterover hangen lijkt het alsof je soms te veel druk geeft wat denk ik niet nodig is.
(Kan dit laatste niet goed beoordelen vanaf een foto)