ik ben 14 jaar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik vind het er soms wat gespannen uitzien.. Maar daar kan aan gewerkt worden 

. Het is ookal eerder gezegd, maar ik heb het idee dat je met te korte beugels rijdt. Voor het goede en het mooie, kun je ze volgens mij beter een gat of 2 langer doen.

dressagelady schreef:Zag ik ook net:D Maar héél leuke pony hoor! Veel succes in de l1!...je hangt op sommige foto's verschrikkelijk achterover..
Veel succes in de L1!
.. watn ik hang echt niet aan haar mond
.. vind ik zelf zow zielig dat zie je soms wel hele monden kapot omdat de ruiters aan de monden trekken
...
Brenniej schreef:Jackieboy zei: en rij je nu al Z2?
Als je maar de juiste pony´s hebt dan lukt het wel hoor![]()
Ik vind het een super leuke pony, en heeft ook een heel mooi hoofdje. Daar zou je best ook wel eens ver mee kunnen komen!
Over je zit vind ik ook dat je erg achterover zit, maar dat komt doordat je beugels zeker 1 of 2 gaatjes te kort zijn en je drukt je hakken daardoor heel erg uit en steekt je voeten naar vooren. Waardoor je eigenlijk achterover 'valt' en het ook lijkt alsof je in z´n mond 'hangt' en alsof je je aan de teugels vasthoudt..Nouja ik hoop dat je er wat aan hebt en het is allemaal positief bedoeld:), veel succes!
XxX
Brenniej schreef:Jackieboy zei: en rij je nu al Z2?
Als je maar de juiste pony´s hebt dan lukt het wel hoor![]()
Ik vind het een super leuke pony, en heeft ook een heel mooi hoofdje. Daar zou je best ook wel eens ver mee kunnen komen!
Over je zit vind ik ook dat je erg achterover zit, maar dat komt doordat je beugels zeker 1 of 2 gaatjes te kort zijn en je drukt je hakken daardoor heel erg uit en steekt je voeten naar vooren. Waardoor je eigenlijk achterover 'valt' en het ook lijkt alsof je in z´n mond 'hangt' en alsof je je aan de teugels vasthoudt..Nouja ik hoop dat je er wat aan hebt en het is allemaal positief bedoeld:), veel succes!
XxX
. Maarja ff voor de TS leuk beessie nogmaals en leuk dat je Z2 rijd hoor
. Ben echt niet jaloers waarom mensen dat nou weer denken is m'n een raadsel!
Maarja succes ermee
.Maarja begrijp me niet verkeerd ik heb geen zin in ruzie en misschien hebben jullie het verkeerd opgevat. Brenniej schreef:Ro0sj:
Nou wat een grote onzin, ik zeg tog niet dat je daar geen talent voor nodig hebt. De enige wie hier een beetje triest is ben jij met je conclusies gelijk te trekken. En ik zeg toch dat het positief commentaar is en hoop dat ze er iets aan heeft. En ik zeg ook niet dat ze 'm in de krul trekt maar die mensen zeggen dat en ik zei dat het daardoor wel is zo kon LIJKEN alsof ze 'hangt'in z'n mondt. Misschien moet je eerst is even goed lezen voordat je zo bijdehand gaat lopen doen.Ik haat dat zo die mensen die gelijk maar gaan roepen dat hier jaloerze mensen zijn. Maarja ff voor de TS leuk beessie nogmaals en leuk dat je Z2 rijd hoor
. Ben echt niet jaloers waarom mensen dat nou weer denken is m'n een raadsel!
Maarja succes ermee
.Maarja begrijp me niet verkeerd ik heb geen zin in ruzie en misschien hebben jullie het verkeerd opgevat.
XxX
herrscher schreef:eej san..ik vind ook dat ze zeuren over "te ver achter over zitte"..ze zijn vast jaloers..