En voor zolang niksdoen vind ik dat je haar toch nog aardig aan het lopen hebt!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

rockey schreef:leuk beest wouter, alleen niet de snelste van achter lijkt me zo ?
ShannaY schreef:Wat een gaaf beest!
Waarin zou je hem gaan starten, als je ervoor kiest?
Kwa klasse?
! 
SarahJ schreef:Ik dacht al even dat het hier om dé Quavarotti (v. Pavarotti) ging.
Maar heel mooi paard hoor!
Je rijdt hem ook heel netjes!
rockey schreef:leuk beest wouter, alleen niet de snelste van achter lijkt me zo ?

liberty schreef:Ha wouter, leuk paard
Wanneer kom je weer eens starten bij ons??
talented schreef:liberty schreef:Ha wouter, leuk paard
Wanneer kom je weer eens starten bij ons??
Ja, goede vraag! Heb de komende maanden zon beetje elk weekend al wel een concours gepland geloof ik!
Citaat:Ja, goede vraag! Heb de komende maanden zon beetje elk weekend al wel een concours gepland geloof ik!
jaja je gaat het nog druk krijgen
! talented schreef:rockey schreef:leuk beest wouter, alleen niet de snelste van achter lijkt me zo ?
Dat kan je toch niet zien op een paar foto's?
orban schreef:Ik moest ook meteen aan de Quavarotti denken. Het is trouwens verbasend stil rond de dekhengst Quavarotti.
En ga je hem ook uitbrengen op wedstrijd?
Pieterr schreef:Zou hij gecastreerd zijn, daardoor en door het gebrek aan training veel spieren zijn verloren en ook lichter zijn geworden (die van mij was ook zwart als hengst en nu alleen nog in de winter) en zou dit dé Pavarotti zijn. Dan is dit een superbeest ! Maar het kan bijna niet dat dit Quavarotti is want dan heeft hij toch veel van zijn pluimen verloren.
Katja schreef:Mooi paard hoor. Hij zou van mij iets meer mogen zakken aan de voorkant maar ik neem aan dat je daar zelf mee aan het werk bent.