Diana_Mabel schreef:Wat een leuk paard!erg chique
Ben jij dat echt erop?dan ben je afgevallen zeg!en zie ik blonde haren onder je cap uit?
metamorfose
Ja ik ben blond...........
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Diana_Mabel schreef:Wat een leuk paard!erg chique
Ben jij dat echt erop?dan ben je afgevallen zeg!en zie ik blonde haren onder je cap uit?
metamorfose
Pipo schreef:Jura schreef:Erg leuk paard, ze toont (nog) niet enorm groot, misschien ben jij ook gewoon lang. Maar 1.71 is een ideale maat voor een paard vind ik. !
Ik ben niet echt lang ( 1,74) maar wel breed![]()

Pipo schreef:Jura schreef:Erg leuk paard, ze toont (nog) niet enorm groot, misschien ben jij ook gewoon lang. Maar 1.71 is een ideale maat voor een paard vind ik. !
Ik ben niet echt lang ( 1,74) maar wel breed![]()
? Mooie dame hoor Pipo, denk dat je nog heel veel plezier aan haar gaat beleven! Anoukie schreef:Ziet er lekker relaxed uit inderdaad. Je zit erhier zelf op begrijp ik? Mooie dame hoor Pipo, denk dat je nog heel veel plezier aan haar gaat beleven!
Anoukie schreef:Ziet er lekker relaxed uit inderdaad. Je zit erhier zelf op begrijp ik? Mooie dame hoor Pipo, denk dat je nog heel veel plezier aan haar gaat beleven!
. Niet zo gek dus dat ik je niet herken
.