Wowses ze loopt echt goed!
Enne, je hebt toch wel teruggebeten he
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Gjilke schreef:Hey Marlot!
Wowses ze loopt echt goed!
Enne, je hebt toch wel teruggebeten he

sterkte.roylinde schreef:hey meid,
heb je net al op msn gesproken, ga dr binnen kort echt wel even in het echt bewonderen hoor, heb je al zon tijd niet gezien.
ze loopt echt netjes hoor, pijnlijk alleen van je duimsterkte.
tot snel,
groetjes roos

en is dik bij het eerste kootje, en staat daar half krom gebogen...
ik rij dr nu wel mee.. maar ik heb een hele tijd met men teugels tussen me middel en ringvinger in gereden...
ik zou het igg niet langer dan 2 dagen uithouden... OrissE_GipsY schreef:heeej, ik vind je paardje niet superdun ofzo, je ziet alleen dr ribben.. daar mag wat meer spek op komen he !!
wel jammer van je duim.. maa toen ik met m'n hand ingepakt zat.. vanwege me ringvinger die gebroken/gekneusd was... zaten mijn middel,ringvinger en pink aan mekaar vast gebonden jaa.. en ik heb toen zelfs gereden haahah omdat ik er niet tegen kon dat ik niet kon rijden...
en toen het eindelijk eraf mocht ( ik niet gezegd dat ik wel gerede had ) toen zei die man jaa je kan wel weer paardrijden.. nou mooi niet.. mijn ringvonger staa vandaag de dag nog steeds half scheef..en is dik bij het eerste kootje, en staat daar half krom gebogen...
ik rij dr nu wel mee.. maar ik heb een hele tijd met men teugels tussen me middel en ringvinger in gereden...
![]()
maar wat heb je dna aan je duim ? gebeten zei je... dan kan je tog gewoon lekker rustig aan rijdenik zou het igg niet langer dan 2 dagen uithouden...

Finn ziet er beter uit nu.. Excusses nog trouwens!
'k ga binnenkort nog eens een keertje mee was je het al met me eens; Kan dan ook wel even rijden
xx Femm.. Enne, geef je Finn en Sandy vanmiddag ff een dikke knuff van me?
OrissE_GipsY schreef:owww da's wel vervelend idd.. sterkte dr mee..!