MissDonna schreef:moment opname is dat het een seconde zeg maar is waar de foto van gemaakt is.. Dit kan een ander beeld geven als dat het paard verdr die dag liep...
Verder blijf ik bij mn verhaaltje.. Ben er vergeten bij te schrijve, dat als je Z1 rijd.. Je je paardje ZONDER elastiek ook prima ontspannen hoort te krijgen..!? Dus ik snap niet dat hij er bijh gepakt was ? Ook zit hij verkeerd.
Onzin... Op wedstrijd wordt niet beoordeeld of je met of zonder elastiek hebt gereden. In het proevenboekje staat ook niks omschreven als je Z rijdt, met wat voor hulpmiddelen je dan mag rijden etc. Sommige mensen (geloof degene die zelf geen Z rijden) denken dat Z-combinaties alles kunnen. Om Z te kunnen rijden moet gewerkt worden, zowel paard als ruiter. En hulpmiddelen mogen altijd gebruikt worden.
Nu ontopic: Heel leuk paard! Paard lijkt veel op de vorige pony van een vriendin van mij.
Veel succes nog in de sport!

En nogmaals, ik vind dat je hem lekker aan het lopen hebt hoor!!
als ik het zo van de fotows bekijk mist dat nog wat het achterbeen is niet actief genoeg en hij moet wat meer gaan dragen op de achterhand en dan komt die oprichting ook wel goed! Succes!