Fell-pony@work

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Peachy

Re: Fell-pony@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 17:19

Bedankt allemaal voor de leuke reacties.Morgen probeer ik meer fotos erop te zetten.
Meer dan dressuren kan ik nog niet met haar.Ik ben nm vreselijk bang om te springen en op buitenrit durf ik nog niet aan, omdat ze nog zo onbetrouwbaar is. Ze reageert er gewoon nog niet goed genoeg voor. De da is vorige x langsgeweest en die heeft gezegd dat ik veel oefeningetjes met haar meot doen om haar nek en rug losser te krijgen.Niet erop, maar er gewoon naast. En dan met bv een brokje naar links en naar rechts naar der buik toe leiden, en naar de grond etc. Ik moet zeggen ze is nu al veel losser. Ook rji ik zonder al te veel spanning op de teugel en dan gaat ze ook ontspannen anders niet.
Ik ben wel benieuwd hoe ze verder gaat ontwikkelen.

Otjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:04

Ik verzorg Haar ook, en ik vind het veeel Beter gaan als eerst !!
Owja, Roadracer, Ze heet Jewel(Juweel op z'n Engels) en ze is 5 jaar ..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 19:17

Roadracer schreef:
Hoi OemmiejO,
Wij zijn vorig jaar met onze merrie bij de Fellponykeuring geweest, en afgelopen voorjaar bij de hengstenkeuring wezen kijken. Verder ben ik deze zomer ook nog naar het lustrumfeest geweest.

Ik wil proberen 10 september naar de Fellpony merriekeuring te gaan (zonder pony, alleen kijken). Zijn er nog meer Bokkers die naar deze keuring gaan? Kunnen we misschien meeten?

heej.. uhm.. ik weet niet of wij gaan.. hangt van m'n ouders af.. maar ik zal het ze vragen!!
Weet jij waarom er vorig jaar bij Paard & Sport geen Fells reden (wel een kraapje, maar geen show)..??!!