Vip(v. Obelisk) @ work 2ex stappen 1e keer draven!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lilykashmir

Re: Vip(v. Obelisk) @ work 2ex stappen 1e keer draven!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:18

Whaha, idd Lenn..
Maar het ziet er goed uit!
Veel succes nog verder!

bella24

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 19:42

Je paard zit echt goed in zijn vacht, hij glanst zo mooi! Wat een joekel zeg, 1.75 m! Pfff, ik moet er niet aan denken... (kom ik aan met 1.53m, hihi!)

Twee keer in de week rijden is prima als je nog helemaal aan het begin staat hoor!

Citaat:
dus nu is hij 3 dagen in de week onder het zadel 2 dagen longeren en 2 dagen vrij.

Voor een drie-jarige vind ik 5 keer in de week werken echt veel hoor!
Je paard blijft wel braaf als je hem niet te veel belast en erop let hij het leuk blijft vinden.
Zo te zien vindt hij het nu allemaal wel leuk!
Succes verder!

sabrinaboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 00:12

heel netjes hoor
maar dat lichtrijden op het goede been is maar net hoe hij in draf aanspringt
zeker nu de eerste paar keer ga je gelijk lichtrijden al bij de eerste pas in draf je wilt hem niet uit zijn ritme en evenwicht houden straks al hij wat stabieler loopt en er al wat meer mee is gedaan kun je gewoon effe doorzitten om op het goede been te rijden
alles is nog zo pril dat is hetzelfde al je straks de overgang naar galop gaat leren
al spring hij verkeert aan kun je daar nog niets aan doen laat hem eerst maar leren die overgang te maken en daarna pas de goede galop nee niets op aan te merken super hoor