Verder ga ik ook mee met Ikkah.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Veel plezier er nog mee en met springen (pas idd op dat je de balk er niet zelf aftrapt
)
Wat doe je nog meer met je shet ? Dressuur, mennen of VD ?
Waar komtie weg? 
Jaike schreef:Leuk shetje!
Ook ik vind je wel te groot, maar heb het (hier) al zoveel erger gezien dat ik niet zal gaan zagen, maar wat ik mij afvraag is waarom ze stijgert, doet ze dat alleen bij het springen of ook gewoon? is toch een teken van protest, misschien vind ze het toch niet zo leuk als je d'r opzit?
Het is echt een leuk ding, misschien kun je een klein neefje/nichtje er laten (leren) rijden heb je d'r beiden waarschijnlijk meer plezier aan!
Nu niet direct aanvallen, maar het is een tip!

..
de oortjes lijken lekker naar voren te staan (beetje onduidelijk), en het geheel ziet er verzorgt uit.. Mensen: er rijdt eindelijk iemand normaal met een Shet, ga deze nou ook niet afzeiken (gezond commentaar is goed, weet ik, maar toch.. ) blessiej schreef:als je maar niet met je benen in de weg gaat zitten tog? nou veel plezier nog en t setje staat ook erg leuk
Meryl schreef:Jaike schreef:Leuk shetje!
Ook ik vind je wel te groot, maar heb het (hier) al zoveel erger gezien dat ik niet zal gaan zagen, maar wat ik mij afvraag is waarom ze stijgert, doet ze dat alleen bij het springen of ook gewoon? is toch een teken van protest, misschien vind ze het toch niet zo leuk als je d'r opzit?
Het is echt een leuk ding, misschien kun je een klein neefje/nichtje er laten (leren) rijden heb je d'r beiden waarschijnlijk meer plezier aan!
Nu niet direct aanvallen, maar het is een tip!
Ik zie de shet niet stijgeren, heb ik wat gemist?

_blut_ schreef:Ik vind helemaal niet dat je "te groot" bent. Zolang je maar niet te zwaar bent, dat is wat anders. Te groot is dat je bijvoorbeeld je lichaam te lang is en daarom het paard belemmerd. Dat je met je benen tegen zijn benen aanklapt. Maar zover ik zie heb je dat niet hoor, ook niet met springen![]()
Ik vind wel dat je een hele mooie shetlander hebt, en een heel mooi blauw setjeVeel plezier er nog mee en met springen (pas idd op dat je de balk er niet zelf aftrapt
)
karoliena schreef:De TS zegt dat ze emt martingaal rijd omdat de pony regelmatig op de achterbenen gaat staan.
Waarom ga je zitten over drijven??
.
.
. Ramona_lief schreef:karoliena schreef:De TS zegt dat ze emt martingaal rijd omdat de pony regelmatig op de achterbenen gaat staan.
Gatverdamme hier heb ik dus zo'n hekel aan!Waarom ga je zitten over drijven??
![]()
Er staat:
Ik gebruik een martingaal omdat ze nog wel eens op dr achterbeentjes wil staan.
Er staat niet:
De TS zegt dat ze emt martingaal rijd omdat de pony regelmatig op de achterbenen gaat staan.
Dus maakt dat er ook niet van ... Gedraag je als een volwassen mens!![]()
BlazingBoots Helemaal met je eens!
.
.