Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fjordie schreef:haha dit id DE nieuwe manier bokkers!! je paard lLEKKER op fokken en hobbelen maar,,,
srry hoor :S:S:
laugrease schreef:Fjordie schreef:haha dit id DE nieuwe manier bokkers!! je paard lLEKKER op fokken en hobbelen maar,,,
srry hoor :S:S:
geen msn-taal.
ze vroeg toch helemaal niet om commentaar over ALLES wat ze doet..?
jeetje.. ze zet alleen wat grappige foto's neer, en alle bokkers zoeken alweer wat negatiefs..
dat paard gaat er echt niet dood van hoor, en ze kan zelf het beste zeggen of 'ie het leuk vind of niet..!
ik vind t leuke foto's!
Fjordie schreef:ach jah er is een verschil tussen RIJDEN en RIJDEN verder zeg ik niks,,,,
, maar sommige doen net of ze dat beest helemaal mishandelt en dat zie ik niet zo.
Dan laat ie zien wat ie werkelijk is. Van daaruit rijd ik weer naar ontspanning maar hij blijft dan zijn machtige houding aanhouden want hij moet natuurlijk wél laten zien dat ie er zin in heeft
Niets mis mee voor een keer. Zolang het maar niet elke dag is. Zo kunnen ze nog een keer uitrazen
Laat ze maar wat springen etc etc. Rek en strek oefeningen
mooneyes schreef:
die laatse echt super hoe die loopt, maar wat zal die jury hebben gedacht,vast nietmaar
![]()
ik zeg niet dat ie mishadelt wordt maar dat ik het er niet mee eens ben dat je je paard op lopt te fokken en hem er dan voor tegen houdt zodat ie niet weg kan en miss is dit paard et na 5 mijn vergeten maar je hebt ook paarden waar je gevolgen krijjgt zo als steigeren...
mijndario schreef:mooneyes schreef:
die laatse echt super hoe die loopt, maar wat zal die jury hebben gedacht,vast nietmaar
![]()
Huh? Hij valt hier toch compleet uit elkaar, loopt op de voorhand etc. ?
Een uitgestrekte draf is niet alleen een mooi voobeen, die achterhand moet er ook onder zitten.
Ow en topicstarter, dit is niet meteen commentaar op jou rijstijl, jij zegt ook dattie beetje rare sprongen maakt enzo, maar snapte het antwoord van medebokkers niet

Toch verbazen die tuigers je nog wel eens met hun passen. Het tuigpaard dat ik rij gallopeerde eerst alsof het rentelgang was. Eindelijk is dat bijgeschroeft.BounceBabe schreef:Jeetje die loopt stijlvol! hahaToch verbazen die tuigers je nog wel eens met hun passen. Het tuigpaard dat ik rij gallopeerde eerst alsof het rentelgang was. Eindelijk is dat bijgeschroeft.
Leuke foto's en inderdaad hakken laag, handen ontspannen enz.
Mooi paard! Afstamming?

en nog steeds smoorverliefd op hem!!