Rare Sprongen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mobick

Re: Rare Sprongen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 13:47

Typisch tuiger! en dat maak hem ook zo mooi. Elsemiekje ik kan mij voorstellen dat het in jouw ogen (als je gewend bent om een fjord te rijden) er niet 'gezellig' uit ziet. Maar een tuiger is toch iets anders.... t zijn niet voor niets showpaarden.

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 23:21

dankje mobick!

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:31

ik ken dit paard erg goed en ik kan jullie verzekeren dat hij hier veel plezier in heeft.
en wa maakt het uit dat ie 5 minuutjes een korte teugel heeft die dressuurtutjes hebbe constant korte teugels ronald heeft normaal gesproke altijd een lekker lang teugeltje kun je van veel paarden niet zeggen.

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:38

haha dit id DE nieuwe manier bokkers!! je paard lLEKKER op fokken en hobbelen maar,,,

srry hoor :S:S:

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:38

ag joh keer je paard lekker opfokken is toch ook niiet zo erg?
ik fok die fijn mij ook wel is op..dat is enkel grappig en hij vind t zelf ook leuk...
ik zou zeggen als t paard t zelf ook leuk vind moet je er geen drama van maken...rowie_lover ik vind dat t moet kunne hoor zo nu en dan eens je paard lekker gek laten doen onder t zadel...niet alleen maar domme duffe dressuurrondjes door een bak tuffen

lllaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:40

Fjordie schreef:
haha dit id DE nieuwe manier bokkers!! je paard lLEKKER op fokken en hobbelen maar,,,

geen msn-taal.
ze vroeg toch helemaal niet om commentaar over ALLES wat ze doet..?
jeetje.. ze zet alleen wat grappige foto's neer, en alle bokkers zoeken alweer wat negatiefs..
dat paard gaat er echt niet dood van hoor, en ze kan zelf het beste zeggen of 'ie het leuk vind of niet..!

ik vind t leuke foto's!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:42

Jesus mensen, jullie doen net of ze dat beest kei hard mishandelt. Ze zegt toch dat ze bijna altijd met losse teugels rijd.

Leuk paardje hoor

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:44

laugrease schreef:
Fjordie schreef:

geen msn-taal.
ze vroeg toch helemaal niet om commentaar over ALLES wat ze doet..?
jeetje.. ze zet alleen wat grappige foto's neer, en alle bokkers zoeken alweer wat negatiefs..
dat paard gaat er echt niet dood van hoor, en ze kan zelf het beste zeggen of 'ie het leuk vind of niet..!

ik vind t leuke foto's!

ach jah er is een verschil tussen RIJDEN en RIJDEN verder zeg ik niks,,,,

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:46

Fjordie schreef:
ach jah er is een verschil tussen RIJDEN en RIJDEN verder zeg ik niks,,,,

Doe maar niet dan. En wanneer rijd je dan volgens jou.

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:49

niet zo ,,,, maar das mijn mening en zo zijn er meer hiero,,,

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:51

Eigen mening hebben mag, is goed zelfs , maar sommige doen net of ze dat beest helemaal mishandelt en dat zie ik niet zo.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:56

hier een dressuurtutje dat alleeen maar voordelen heeft van een pony die zich zo nu en dan uit zichzelf op fokt (lees: 1x per week) Dan laat ie zien wat ie werkelijk is. Van daaruit rijd ik weer naar ontspanning maar hij blijft dan zijn machtige houding aanhouden want hij moet natuurlijk wél laten zien dat ie er zin in heeft Niets mis mee voor een keer. Zolang het maar niet elke dag is. Zo kunnen ze nog een keer uitrazen Laat ze maar wat springen etc etc. Rek en strek oefeningen
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 28-08-05 00:00, in het totaal 2 keer bewerkt

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:57

mensen die rowie_lover verdedigen goedzo en de andere zeikerds kom mar eens kijke hoe ze rijd dat beest heeft het hartstikke naar zijn zin en heeft eindelijk een baasje dat aandacht voor hem heeft!!!!

mijndario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:59

mooneyes schreef:

die laatse echt super hoe die loopt, maar wat zal die jury hebben gedacht,vast niet maar

Huh? Hij valt hier toch compleet uit elkaar, loopt op de voorhand etc. ?
Een uitgestrekte draf is niet alleen een mooi voobeen, die achterhand moet er ook onder zitten.

Ow en topicstarter, dit is niet meteen commentaar op jou rijstijl, jij zegt ook dattie beetje rare sprongen maakt enzo, maar snapte het antwoord van medebokkers niet
Laatst bijgewerkt door mijndario op 28-08-05 00:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 00:00

dan zijn we et daar over eens ik zeg niet dat ie mishadelt wordt maar dat ik het er niet mee eens ben dat je je paard op lopt te fokken en hem er dan voor tegen houdt zodat ie niet weg kan en miss is dit paard et na 5 mijn vergeten maar je hebt ook paarden waar je gevolgen krijjgt zo als steigeren...

Zwennie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 00:02

mijndario schreef:
mooneyes schreef:

die laatse echt super hoe die loopt, maar wat zal die jury hebben gedacht,vast niet maar

Huh? Hij valt hier toch compleet uit elkaar, loopt op de voorhand etc. ?
Een uitgestrekte draf is niet alleen een mooi voobeen, die achterhand moet er ook onder zitten.

Ow en topicstarter, dit is niet meteen commentaar op jou rijstijl, jij zegt ook dattie beetje rare sprongen maakt enzo, maar snapte het antwoord van medebokkers niet

mee eens:D

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 09:23

Los van alles wat hier staat vind ik het ook niet echt verantwoord om je paard te gaan opfokken met gympies aan en je voeten half door de beugels heen. En geen cap..

Maargoed jij kent je paard het beste..zelf weten..

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:30

ik blijf neutraal met mijn mening, ik snap best dat dit paard altijd lekker lang mag lopen en hij zal het als tuiger vast leuk vinden om zich groot te maken.

maar het lijkt me onder de man erg verwarrend voor hem, eerst moet ie rustig en ontspannen zijn en dan moet ie ineens heel druk worden terwijl ie niet naar voren kan. Misschien kan je hem beter vanaf de grond opjagen....

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:34

relaaax bokt
als dat paard er nu plezier in heeft ... zij zal het wel weten en er mensen die haar kennen bevestigen dit alleen maar ... wij kunnen niet aan de hand van een foto zien hoe dat paardje is , toch ?

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 11:45

Jeetje die loopt stijlvol! haha Toch verbazen die tuigers je nog wel eens met hun passen. Het tuigpaard dat ik rij gallopeerde eerst alsof het rentelgang was. Eindelijk is dat bijgeschroeft.

Leuke foto's en inderdaad hakken laag, handen ontspannen enz.

Mooi paard! Afstamming?

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-05 12:05

BounceBabe schreef:
Jeetje die loopt stijlvol! haha Toch verbazen die tuigers je nog wel eens met hun passen. Het tuigpaard dat ik rij gallopeerde eerst alsof het rentelgang was. Eindelijk is dat bijgeschroeft.

Leuke foto's en inderdaad hakken laag, handen ontspannen enz.

Mooi paard! Afstamming?

Jonker X Waterman

Bedankt voor de reacties mensen, had niet verwacht dat er ook nog vriendelijke mensen op zoude reageren

_Noraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 15:14

Wat een geweldig leuk paard! Wat knap van je dat je hem kunt opfokken en daarna ook weer rustig kunt rijden! Daaruit blijkt wel hoe je hem rijd..

De eerste 3 foto's is eigenlijk niets mis mee.. en de laatste foto is gewoon even een ongelukje geweest, misschien. Ze rijd toch ook geen echte wedstrijden met hem? Wat verwachten jullie dan? Dat iedereen zo strak in het zadel gaat zitten en nooit eens lol met je knol beleefd? Ik wou dat ik zo'n geweldig paard had, die je lekker eens kon opfokken en daarna gewoon weer relaxxed kunt rijden!!

Ik vind het geweldig leuke foto's en een geweldig mooi paard!!!

AMEN!!!

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 16:33

Wat een gaaf paard
Die 3e foto, hij staat dan wel een beetje weird maar ik vind 't echt een hele coole foto!

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 17:45

bedankt voor al jullie reacties, en ik ben ook zeker wel trots op hem en nog steeds smoorverliefd op hem!!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 17:50

Haha vette foto's!
Vooral dat galopperen op de plaats