Wat vinden jullie van mijn pony?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TheNinaGame

Re: Wat vinden jullie van mijn pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 22:23

Panini schreef:
jeetje wat een discussie zeg.... sorry maar ik ben het met meiske16 eens, en dat is helemaal niet verkeerd bedoelt. Het is nl hartstikke lastig om je paard/ pony bij elkaar te rijden of te houden!!! Je pony is pas 7 dus nog best jong dat komt vast allemaal goed. Jullie zijn een leuk stel, en als je er plezier van hebt is het toch helemaal super !!! Suc6 met rijden !!!

DANK JE en te bedenke dat ik hem zelf heb ingereden en helemaal naar de M heb weten te schoppen(niet lekkerlijk ) maar helaas staat deze pony te koop dus ik kijk wel wat ik er nog meer uit ken halen zolang als het duurt ( ben M1 met winstpunt en die krijg je toch niet als je pony laag beneden loopt ofwel)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:24

Panini schreef:
jeetje wat een discussie zeg.... sorry maar ik ben het met meiske16 eens, en dat is helemaal niet verkeerd bedoelt. Het is nl hartstikke lastig om je paard/ pony bij elkaar te rijden of te houden!!! Je pony is pas 7 dus nog best jong dat komt vast allemaal goed. Jullie zijn een leuk stel, en als je er plezier van hebt is het toch helemaal super !!! Suc6 met rijden !!!

zie je wel dat ik er toch nog wel verstand van heb,ipv dat je meteen roept dat ik er niks vanaf weet??
(ben zelf instructrice dus...)

TheNinaGame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 22:26

Panini schreef:

Dank je en dan te bedenken dat ik der helemaal zelf heb ingereden en naar de m1 ( met winstpunten hoe kom ik der aan als ze te laag loopt als ik vragen mag ) ik zal minder vel reageren en meer aan jullie critiek werken.

TheNinaGame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 22:27

meiske16 schreef:
Panini schreef:

zie je wel dat ik er toch nog wel verstand van heb,ipv dat je meteen roept dat ik er niks vanaf weet??
(ben zelf instructrice dus...)

sorry sorry . ik had ff een moment van are, maar ja ik kijk wat ik er mee kan

Panini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:30

Nou niet weer die discussie aanslingeren, anders krijgen we nog ruzie hier !! @ theninagame : Doe ermee wat je wilt en trek je eigen plan hoor !!! Vraag je eigen instructrice eens wat zij van het commentaar vind. En als je geen commentaar wilt moet je vragen of de moderator een slotje op je topic wilt doen....

Nou is toch harstikke leuk dat je dat zelf voor elkaar hebt geboxt !!! Maar je zult wel gaan zien dat het steeds belangrijker gaat worden dat je pony steeds meer op het achterbeen moet gaan lopen. Maar rustig aan je hebt nog alle tijd !

adnil35

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:35

Een leuke pony, met een mooie beweging, maar zou idd iets meer opgericht kunnen lopen.
Maar probeer dan wel deze ontspanning er in te houden, want dat ziet er erg goed uit!

lotttttttt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 23:59

Ik vind het een mooie pony hoor, echtwaar

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 02:18

Leuke pony.

Verder durf ik geen commentaar te geven

TheNinaGame

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 07:01

dank jullie voor jullie leuke reactie en ik was al druk bezig met oprichten de 1ne x lukt beter dan de andere kijken wat er vandaag uit komt

Liberna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 08:47

Ik wil eigenlijk wel meerdere foto's zien
ik geloof wel dat je m1 bent maar op de foto's ziet het er niet zo
uit, want inderdaad je pony loopt op de eerste foto's uit elkaar.
En als ik deze fotos had gezien als er geen niveau bijstond zou ik
zo zeggen dat je B bent.
Maar dit moet je niet heel negatief opvatten maar het zijn
ook weinig foto's
ik wacht wel op de volgende fotos ..
en op de 2de foto zit je wel een beetje naar achter
voorderest hele leuke pony
en jammer dat je hem moet verkopen wat is de rede hiervan ?

Gr stacey

amc

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 10:15

whoopylover schreef:
'lang' lopen was spreekwoordlijk bedoelt (als je begrijpt wat ik bedoel)

ik zeg maar niet wat ik nu even denk *KUCH* *PENNY* *KUCH*

You Go Girl
Ik zou maar niet zo'n dikke nek kweken hoor 'TheNinaGame' !
Het is niet omdat je M loopt dat niemand je commentaar mag geven.
Zonder opmerkingen zul je niet ver komen , geloof me !
Leuke pony.
Over de persoon die erop zit zwijg ik wel even

Elsemieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:10

ik durf het nouwelijks te zeggen; maar ik vind de pony zelf niet zo mooi, komt ook vooral hoe ze op de foto's staat. maar goed dat jeeft vast met je 'fotogeniekheid' te maken
*UHUUUUUUUUCH* Sorry heb keelpijn

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:28

tja... het enige is dat ze wat lang loopt
voor de rest ziet het er toch wel redelijk uit??
sommige bokkers rijden hier zo goed en nee niet iedereen kan dat

kjeldje_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 11:34

Ik vind jullie wel een leuk stel
Jammer dat die te koop staat.
'K vind het een mooi ding hoor
Ik ben benieuwd naar nog meer foto's, waar je een beetje ziet wat de pony in huis heeft.
GR lisa..
P.S ff een tip bij de eerst foto zeg je dat je opging naar het halsstrekken zet het er anders de volgend keer bij. Dan weet iedereen het

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 12:18

ik vind jullie een leuke combinatie. die 2de foto is een mooie vind ik, maar probeer met het halsstrekken wat lager te rijden. dan had je denk ik ook al minder commentaar gehad. ze hoeft niet met haar neus over de grond, maar gewoon iets lager in de hals.

vat dit aub niet verkeert op. ik rijd zelf ook m en weet daardoor ook dat je vaak verkeert beoordeeld kan worden. en het kan ook komen door het naderende onweer dat ze wat gespannen liep.

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 12:21

Voor waneer je zo brut reageert op de commentaar van meiske16,zou je hem eens eens in je hoofd moeten prenten; nadenken en ja hoor ze heeft eigelijk wel gelijk..
Als ze bij mij commentaar geeft op mijn foto's ben ik blij,ik kan er nog iets van leren!

Btw; Leuk paardje,leuke foto's!