Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lins_Vetra schreef:Ik heb er ook veel last van als ik op mijn veelzijdigheidszadel rijdt, maar met mijn dressuur zadel heb ik er minder last van.
yarrah schreef:Zonder beugels rijden zou ik niet aanraden. Dat is veel te vermoeiend zeker in de draf. Daarnaast moet het paard ook nagevelijk zijn en met een ontspannen rug lopen.
Ik heb maar een tip probeer je knie wat terug te duwen. Je been komt daardoor op de juiste plaats en je been ligt stil.
Succes
) maar dat is omdat mn paardje wat klein is en ik dus mee ga buigen..
yarrah schreef:Zonder beugels rijden zou ik niet aanraden. Dat is veel te vermoeiend zeker in de draf. Daarnaast moet het paard ook nagevelijk zijn en met een ontspannen rug lopen.
Ik heb maar een tip probeer je knie wat terug te duwen. Je been komt daardoor op de juiste plaats en je been ligt stil.
Succes
Kafue schreef:[
Jeetje zeg, draven zonder beugels te vermoeiend, denk je dat het paard het niet vermoeiend vind dan de ruiter op de rug??????????? Die moet toch ook gewoon niet zeuren en lopen. Dat vind ik nu echt weer een flutopmerking
[/quote]
yarrah schreef:Kafue schreef:[
Jeetje zeg, draven zonder beugels te vermoeiend, denk je dat het paard het niet vermoeiend vind dan de ruiter op de rug??????????? Die moet toch ook gewoon niet zeuren en lopen. Dat vind ik nu echt weer een flutopmerking
[/quote]
Flutopmerking??!!!! Misschien heb jij een topconditie en heb je talent, maar niet iedereen heeft dat. En het paard vind het ook niet fijn als iemand op zijn rug zit te bonken. Wat heeft het dan voor zin om jezelf en je paard pijn te doen voor iets wat heel simpel is te leren.