Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
verder zitten er leuke foto's tussen waar je paardje ontspannen loopt. je zadel kan idd wat verder naar achteren.

Tessake schreef:orban, ja dat vond ik ook al staat dat daar ook niet ergens geschreven? ga het vandaag dan ook wat meer naar achter leggenmaar met het opzadelen lijkt het altijd of het goed licht maar mss schuift het wat naarvoor tijdens het longeren ofzo.
Anja, ja dat is waar, ga daar niet verder op ingaan want weet niet wie hier allemaal mee leest heSommige deden wel hun best voor tips enz maarja andere zegen dan gewoon ge had beter een paard gekocht wat al alles kon...
en als je dat die rijtechnische tips zou willen, doen zou ik echt super vindenWeet ook waar aan moet werken enz enz
Je ziet maar als je terug wat tijd hebt
![]()
Theake, Ik ben zo klein1.52m en Siska is 1.63m
Lobke, ja nu op de foto's vond ik ook dat het zadel veel tefel naar voorlag (had nog nooit eerder rijfoto's gezien van ons) en vind het ook raar dat er nooit iemand iets van gezecht heeft! Maarja vanaf nu gaat het een stuk naar achter![]()
bonitobol, ja er zitten zeker nog veel gespanne stukken tussen ze vecht nog vaak tegen mijn hulpenMaar de ontspanning komt de laatste tijd al vaker en langer dus
Ik denk dat je met die riemen de martingal bedoelt? Ja ik rij er meestal wel mee ja, omdat nu ze nog zo vaak vecht en ik het niet aan doe ze gewoon haar hoofd helemaal kan wegdrukken en ik totaal niks meer tezeggen heb, ze hebben mij gezecht dat ik haar met bijzet teugels moet rijden maar dan loopt ze al van zelf onderin en rij liever met martingal moet ik toch nog zelf werken maar this al een kleine hulp
![]()
Anja echtwaar woont die dan juist? maarja die zal het wel veel tedruk hebben denk ik
![]()
Bedankt voor de complimenten over Siska![]()
En nu weet ik ook waar ik zeker op moet letten