Voor de eerste keer Siska @ work foto's

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

NathalietjeB

Re: Voor de eerste keer Siska @ work foto's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 20:51

je beugels mogen wel een paar gaatjes langer zeg...en t zadel ligt naar mijn mening te ver naar voren toe hij ligt helemaal op ze schouders

Tessake

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 20:59

ja ik weet het van het zadel, maar ben er dus achter gekomen dat ik het wel goed leg (had hem deze keer nog verder naar achter gelecht) maar onder het rijden schuift het dus naar voor :s
ik ga mijn leraar es naar laten kijken mss opvullen ofzo kweet nog niet maar zo kan het idd niet verder

jettiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 21:31

ik vind het er leuk uit zien hoor er zitten leuke foto's tussen. idd je houding moet je nog wat aan werken ja en je beugels kunnen iets langer.. misschien komt het ook omdat je vaak naar je paard kijkt dat je een beetje inkrimpt als het ware en dat je daarom je hak optrekt.. verder zitten er leuke foto's tussen waar je paardje ontspannen loopt. je zadel kan idd wat verder naar achteren.
succes verderr

lisade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:19

als ik jou was zou ik je beugels zeker 2 gaatjes langer doen en denk je benen lang, ga wat meer op je kont zitten zodat je ze makkelijker langer kan maken. het zal misschien even wennen zijn maar die beugels langer dat went echt wel. het zal er zeker beter uit zien.
verder vind ik je zadel echt een beetje te ver naar voren zitten, je zit echt op de schoft en dat is best schadelijk voor haar rug op de lange duur.

verder wil ik zeggen dat ik het echt een heel leuk paardje vind en dat het zeker wat kan worden.
gr lisade

Bke4

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 16:04

Hey Tessa,

Siske is een mooi paardje..
Ik heb haar in Juli gezien toen je lesgever erop reed
En in het echt vind ik haar nog mooier!!

Lavita330

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 16:13

Leuk paard
Hoe verder je de foto's bekijkt, hoe beter ze gaat lopen vind ik, netjes hoor!

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-05 21:02

Tessake schreef:
orban, ja dat vond ik ook al staat dat daar ook niet ergens geschreven? ga het vandaag dan ook wat meer naar achter leggen maar met het opzadelen lijkt het altijd of het goed licht maar mss schuift het wat naarvoor tijdens het longeren ofzo.

Anja, ja dat is waar, ga daar niet verder op ingaan want weet niet wie hier allemaal mee leest he Sommige deden wel hun best voor tips enz maarja andere zegen dan gewoon ge had beter een paard gekocht wat al alles kon...
en als je dat die rijtechnische tips zou willen, doen zou ik echt super vinden Weet ook waar aan moet werken enz enz Je ziet maar als je terug wat tijd hebt

Theake, Ik ben zo klein 1.52m en Siska is 1.63m

Lobke, ja nu op de foto's vond ik ook dat het zadel veel tefel naar voorlag (had nog nooit eerder rijfoto's gezien van ons) en vind het ook raar dat er nooit iemand iets van gezecht heeft! Maarja vanaf nu gaat het een stuk naar achter

bonitobol, ja er zitten zeker nog veel gespanne stukken tussen ze vecht nog vaak tegen mijn hulpen Maar de ontspanning komt de laatste tijd al vaker en langer dus Ik denk dat je met die riemen de martingal bedoelt? Ja ik rij er meestal wel mee ja, omdat nu ze nog zo vaak vecht en ik het niet aan doe ze gewoon haar hoofd helemaal kan wegdrukken en ik totaal niks meer tezeggen heb, ze hebben mij gezecht dat ik haar met bijzet teugels moet rijden maar dan loopt ze al van zelf onderin en rij liever met martingal moet ik toch nog zelf werken maar this al een kleine hulp

Anja echt waar woont die dan juist? maarja die zal het wel veel tedruk hebben denk ik

Bedankt voor de complimenten over Siska

En nu weet ik ook waar ik zeker op moet letten

Sorry dit topic even uit het oog verloren, Marc woont in Heks, tegen Sint Truiden