lotttttttt schreef:maarjah ik vind het gewoon heel flauw als mensen zo reageren...
inderdaad!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
lotttttttt schreef:maarjah ik vind het gewoon heel flauw als mensen zo reageren...
over een tijdje kunnen der mooi kinderen oprijden
BettyLove schreef:Dat beest zakt
onderhand door zijn poten. Het zal me niks (niets) verbazen als die binnekort stokkreupel is. Dat gebeurt namelijk wel vaker met zulke beesjes en een groot iemand erop, maar daar heb jij zo te zien weinig verstand van.
Vind het verstandig dat je het zelf doet en er niet een kind van 6 opzet! Veel plezier met haar. 
Mensen zeggen vaak dat de ruiter 'te groot' en 'te zwaar' is omdat het geen zicht is. Oke je bent misschien wat groot, maar je bent zeker niet te zwaar!:) En zolang jullie er beiden plezier in hebben zie ik niet in dat je er mee zou moeten stoppen hoor! 
lowara schreef:4de keer onder het zadel en je gaat er mee naar buiten
leer dat beestje eerts goed de hulpen voordat je zoeits gaat doen. stel ze schrikt, dan kun je haar dus nooit terug krijgen, want dat snapt ze niet.
erg onverantwoordelijk en gevaarlijk.

. 

Dressuur85 schreef:BettyLove schreef:Dat beest zakt
onderhand door zijn poten. Het zal me niks (niets) verbazen als die binnekort stokkreupel is. Dat gebeurt namelijk wel vaker met zulke beesjes en een groot iemand erop, maar daar heb jij zo te zien weinig verstand van.
Jij bent gewoon onwetend want het is algemeen bekend dat te lang en NIET te zwaar niet zielig KAN zijn. Bovendien is ze juist goed bezig want ze had ook een kind haar pony kunnen laten inrijden maar daar is de pony niet geschikt voor dus dat voorkomt alleen maar ongelukken. En geen cap is onveilig maar wel eigen keus!!
En topicstarter: Iedereen reageert maar met het ziet er niet uit maar je zei zelf al dat je weet dat je te lang bent en je zit er netjes op hoor meid dus het kan makkelijk!

(voor de penny's (kweenie of die in dit topic zijn) ik meen t dus niet..
) BettyLove schreef:
Ik ben echt niet onwetend ik heb het zlef togch mee gemaakt dat een meisje een schet in ging rijden en toen stokkreupel was de DA zei zelf ook dat het over belasting was dus ik weet heus wel waar ik over praat ik heb het zelf mee gemaakt.
En als ze geen kindjes heeft die er op kunnen rijden waarom moet dat beestje dan in godsnaam zadelmak worden? laat dat beestje lekker bij vriendjes in de wei lopen .
hoe groot ben je eigenlijk? en je pony? PM mij desnoods maar voor er weer een lading commentaar volgt
laugrease schreef:uhm betteylove
ze zegt toch zelf dat ze op zoek is naar kindjes die erop kunnen rijden...
en kweenie hoe die shet van juo dan ingereden is.. maar hier worden ze echt niet kreupel van hoor!
en jij zit maar te roepen dat ze niet zo'n topic moet openen omdat ze dan alleen slecht commentaar krijgt omdat het ZIELIG is...
nuo ze krijgt alleen van jou slecht commentaar, en voor de rest vind NIEMAND het zielig...
misschien heb je ongelijk dan..?
nou pjotr.. ik ben het iig VOLKOMEN met bettylove eens..![]()
wat ben JIJ gemeen..!! om een shet in te rijden..!!![]()
![]()
zielige zielige shet!!![]()
haha(voor de penny's (kweenie of die in dit topic zijn) ik meen t dus niet..
)
CrackerHorse schreef:BettyLove schreef:
Ik ben echt niet onwetend ik heb het zlef togch mee gemaakt dat een meisje een schet in ging rijden en toen stokkreupel was de DA zei zelf ook dat het over belasting was dus ik weet heus wel waar ik over praat ik heb het zelf mee gemaakt.
En als ze geen kindjes heeft die er op kunnen rijden waarom moet dat beestje dan in godsnaam zadelmak worden? laat dat beestje lekker bij vriendjes in de wei lopen .
Er kan beter iemand op rijden die groot is en zijn gewicht goed kan verdelen, dan iemand die klein onervaren is en met zijn lichte gewicht de pony alleen maar blokkeerd! Wat weer rugproblemen en dergelijke oplevert.
Tuurlijk voor het plaatje ziet het er niet mooi uit, maar kijk eens naar de pony oortjes naar voren geen tekenen van verzet.
Was het dan wel goed geweest als er een meisje(/jongen) van 140 met 56 kilo opzat?
Maar dat meisje(/jongen) heeft geen ervaring, zoekt steun op de teugels,trekt in de mond. Blokkeert de pony met zijn gewicht. Pony krijgt nare ervaringen en wil misschien wel nooit meer iemand op haar rug. Was dit dan beter geweest, alleen op deze persoon dan klein is?
Nee ts je bent goed bezig! Ik vind het ook knap van je dat je gewoon zo over straat gaat, terwijl je best wel zal weten wat mensen er voor negatief oordeel over kunnen geven! Trek het je niet aan deze mensen , weten niet beter. Doe wat je zelf denkt dat goed is!
MAg ik nog 1 ding wetenhoe groot ben je eigenlijk? en je pony? PM mij desnoods maar voor er weer een lading commentaar volgt