Wat een kanjer !!!!
Jullie hebben echt supermooie foto's gemaakt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rinske schreef:WOW Antoinette!!! Schitterende foto's! Prachtig gedaan! Heb je er nog meer??
Dyyy schreef:Mooie foto's! Vooral die portretten!
Heeft Hub Houben met Tia Karmina en Ukkie gestart?
saluut schreef:Waar zijn de foto's van de beste ruin van de 5 jarige? Torrero (jazz x rubinstein)??
Siempie schreef:leuke foto's. Het is jammer dat ik er uiteindelijk niet bij kon zijn. Maarzo te zien hebben jullie je ook vermaakt zonder mij!
Leuke foto's trouwens, alleen sommige foto's komen erg donker over. Ik weet niet of dat aan scherm ligt of dat ze nou eenmaal donker zijn.
Josfoto schreef:Sannah, Antoinette
toch nog mooie pics![]()
Vooral ook een leuke en gezellige dag
![]()
![]()
Mijn foto's zal ik mogge toevoegen.
Fitzroy schreef:Hey, jullie waren het toch. Ik dacht Sannah al gespot te hebben
Mooie foto's hoor en Dreamcatcher is mijn absolute favoriet. Helaas niet te betalen voor mijn portemonnaie
Marijkeeee schreef:Travolta wat kijkt die toch chagerijnig zeg, kun je niet bepaalt een happy atlet noemen. Maar wel een blok van een paard.
Zijn nog een paar paarden die niet zo happy kijken,.
Fitzroy schreef:Sannah, had jij mij niet zien zitten op de voorste rij of was je te gefocust op het fotograferen?
Ik vond dus dat Torrero ook niet geweldig werd voorgesteld maar ik begreep dat zij wel de prijs van de beste ruiter kreeg. Snapte ik eerlijk gezegd ook niet zo.
Marliesje schreef:Wat een mooie foto's allemaal!
Mat die van Radetzky is iemand heel erg blij.
Toevallig nog 1 van de ruin Uiver? Werd gereden door een bekende van me?
Fitzroy schreef:Sannah, had jij mij niet zien zitten op de voorste rij of was je te gefocust op het fotograferen?