Revanche en Amber (aka Salinero) ( ook filmpjes! )

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mleentje

Re: Revanche en Amber (aka Salinero) ( ook filmpjes! )

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:57

sjonge jonge jonge zeg wat kunnen die mense hier toch allemaal lopen zaniken ik vind dat als je der niks vanaf weet waarom die elastiek der aanhangt je geen commentaar mag geve.. en bij die pony hebbe ze al gekeken of die ergens last van heeft maar da heeft ie niet meer. heeft last van zijn tande gehad is iets aangedaan verder heeft ie nergens last van. en met een elastiek kan die pony heus nog wel bewegen HET REKT NL UIT :O mja genoeg der over gezeurd het gaat goed zo dusss... what ever!!

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:43

mleentje schreef:
sjonge jonge jonge zeg wat kunnen die mense hier toch allemaal lopen zaniken ik vind dat als je der niks vanaf weet waarom die elastiek der aanhangt je geen commentaar mag geve.. en bij die pony hebbe ze al gekeken of die ergens last van heeft maar da heeft ie niet meer. heeft last van zijn tande gehad is iets aangedaan verder heeft ie nergens last van. en met een elastiek kan die pony heus nog wel bewegen HET REKT NL UIT :O mja genoeg der over gezeurd het gaat goed zo dusss... what ever!!

oke het had misschien zovaak hetzelfde gezegd hoeven worden, maar jouw reactie vind ik onterecht met bokt weet je dat je zulke reacties kan krijgen als tip, omdat de mensen alleen willen helpen om beter te kunnen rijden, al zeggen sommige het een beetje bruut of komen ze bemoeierig over. als je niet tegen deze commentaar kan kijk dan naar andere topics.

sorry mensen, maar dit soort reacties irriteren mij al vanaf dat ik hier op bokt zit en het moest er nu even uit

of dat die bijzet te strak staat laat ik in het midden. ik vind vorral die zwarte een heel leuk ponytje. maar dat paard is ook mooi.

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 15:54

[i] Yoo ;; Allereerst Thankx vo0r de foto's Joycee (K)
Och jee Gezeik begint NATUURLIJK weer op de stiek, was te verwachten
van me hielen dat weet ik dat doe ik automatisch met stilstaan
Amber is een PONY en Revanche een PAARD voor de halfblinde onder ons.. .. Daar heb je geen kennis voor nodig om dat te kunnen zien
Het zadel heb ik net een paar dagen dus dat kan wel kloppen..
En met rijden is het niet heel gek he dat de frontriem een beetje afzakt,, Daar zal de pony heus geen last van hebben!
En als 1 iemand vind dat de bijzet te strak staat hoeft de ander niet het nog is te herhalen
Sorry dat ik zo aanvallerig doe, maar word hier zoo moe van
Filmpjes doen het bij mij niet joyce
Mjaa verder bedankt voor de LEUKE reactiess
Toedelss & Kuss ,,

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:52

Wow Kels, beetje aanvallerig

Nee, ik begrijp je reactie wel, maar wij oordelen alleen aan wat wij nu zien. En we zien een pony die naar mijn mening met een te strak elastiek wordt gereden! En ja, dan zeggen mensen dat! En dat is te verwachten hier op bokt!

Verder; ik bedoelde dat ik vroeger bij jou in de les heb gereden volgens mij. Tenminste, als jij Kelsey bent . En die Amber, is die van Gert-Jan? Die had toch ook een pony voor zijn neefje? Is dat deze?

Groetjes Fleur

Simbaa

Re: Revanche en Salinero ( ook filmpjes! )

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 16:56

Dustinlover schreef:
Aha ik heb dat paardje laatst zien rijden naja ik heb jullie wel eens vaker zien raden want heb zelf daar 5 jaar gereden en misschien kennen jullie me nog wel.
Ik heb nu een pony die in haaren staat..

Ben jij dan Rowan? Dan ken jij mij vast ook nog wel. Ik ben namelijk Fleur Ik heb ook een tijdje bij jou in de les gereden!

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 17:16

HeeeJ Fleurtjee,,
Jaa sorry hoor maar ik wor echt moe van die mensen die alles herhalen hier snap je?
Stiek gaat steeds losser maar ik vin dat ze niet zo snel moeten beoordelen over wat ze zien ..
Maar sorry voor de aanvalreactie dan

Groetjess,,
Jaa Amber is van Gert-Jan, dus van Bjorn ja

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:33

Haha oke

weet je nog wie ik ben??

Kusje

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:41

Heej dat blauwe halster heb ik ook Mooie ponys/paardjes! Ik heb verder geen commentaar, het is wel goed dat je een stiek gebruikt om bij te zetten iig!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:44

ik vind een slof zelfs zachter als dit, hiermee kan het paard niet uitschuiven. Een slof is met het juiste gebruik alleen maar goed, maar jullie zijn daarvoor iig nog te onervaren...

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:51

Jaa misschien dat we een slof allang geprobeerd hebben en dat ze daar niet goed op reageerde!!
Dit is misschien niet de vriendelijkste manier, maar ook zeker niet de onvriendelijkste.. En nogmaals wij hebben er niks over te zeggen.. Eigenaar is wel zeker ervaren!

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 18:52

Jajaa Fleurtjee tuurlijk ken ik je nog
Kom je weer keertje langs ?

Babetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 19:29

Super pony !!! Heb echt een zwak voor zwart..Ziet er echt goed uit hoor ..Een stiek is veel vriendelijker als een slof! Je zegt dat je nichtje haar nog niet zo lang rijd dus dan vin ik het helemaal super! Ik ben het met mleentje eens dat een stiek rekt en dat de pony alle mogelijkheid heeft om zich niet zo strak te houden.. En de stiek staat wellicht NIET strak zoals ik kan zien want hij hangt nog gewoon in een boogje. En de eigenaar zal daar vast een reden voor hebben! Ik heb zelf ook 2 maanden lang met een stiek gereden en het paard rijd nu zelfs in het Z dus hij heeft er vast wel wat van geleerd
Nog heel veel plezier met jullie paard en pony!!
Filmpjes doen het bij mij btw ook niet
Maar hoop snel dat er meer foto's komen als de pony weer een stukje verder is Maar die komt er zeker wel !! Mooie voorbeentjes heeft ze!
Groetjes,

Babette

BailyKarlos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 22:08

Die zwarte is echt een gaaf ding!
Wat mijn ervaring is met elastieken is dat ze er toch een beetje op gaan hangen op tegenaan drukken omdat ze door hebben dat het een heel eind meegeeft.
Dat zie ik bij die van jou ook een beetje, t zou zonde zijn als ze een onderhalsje zou ontwikkelen (das ook niet zo snel weg te trainen).

Als ik je een tip mag geven zou ik slof (das een glijteugeltje) nemen en die losser hangen zodat ie geen inwerking heeft als ze niet schud en zodat je er zelf ook een beetje aan kan werken.
Longeren met pessoa is ook erg fijn om de rug en achterhand te trainen.
En je kan eventueel rijden/longeren met wat balken.
Verders je benen en schouders iets meer ontspannen.
Je benen netjes onder je houden en niet afsteken.

Suc-6 met je mooie pony!

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 08:10

Kelss_15 schreef:
Jajaa Fleurtjee tuurlijk ken ik je nog
Kom je weer keertje langs ?

Ja, ik ben Zondag op de manege. Dan heeft iemand van de stal waar ik sta wedstrijd daar en ga ik mee. Ben jij er dan ook?

Kusje!

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 08:49

Jep ben er zo'n beetje iedere dag als ik kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 09:51

revanche is tog van merel? zit zei ook op bokt?

verder ziet er leuk uit!

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 15:33

ja revanche is van merel en nee die zit niet op bokt ( geloof ik
maar ik vind zelf een slof minder vriendelijk, vooral als het tegen het schudden van het hoofd is. en al helemaal bij een ponytje. en de eigenaar is zelf z-ruiter dus die heeft er zekers wel verstand van.
vergeet niet dat het ponytje pas 2 a 3 maanden ECHT gereden word....

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 15:51

Heey

Doe Merel dan even de groetjes van mij. Ik kom op dit topic de hele manege weer tegen zeg Gezellig

En Kells, dan zie ik je Zondag wel

Kusje Fleur

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:49

Nee en kan zelfs net een beetje op tempo rijden.. Maar het lijkt wel of sommige mensen gewoon niet lezen!

Babetjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 18:56

ej wacht is even,, Kelsey; woon jij niet toevallig in Berlicum ? Sorry ik herken je ergens van en je naam helemaal!

Kelss_15

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 10:33

Daar heb ik gewoond.. Woon nu in Esch.. hahaha hoezo Toevall ??!! Hebben jouw ouders een manege? Nu je het zegt! BABETTE hoe is het met jouu meiss ??

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 10:43

Waar de rijkunst ophoudt beginnen de hulpmiddelen. Of de eigenaar nou Z rijdt of niet, als hij vind dat dit goed is, weet hij gewoon niet wat dressuurrijden inhoudt..

summerfeel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-05 07:02

naja zeg... het is dat je verder weg woont maar anders had ik je gevraagd om alsjeblieft een keer te komen kijken.... maar het is op zich wel duidelijk dat niemand de posts van een ander leest. laat staan de tekst uit het topic zelf.