:O mja genoeg der over gezeurd het gaat goed zo dusss... what ever!! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
:O mja genoeg der over gezeurd het gaat goed zo dusss... what ever!! mleentje schreef:sjonge jonge jonge zeg wat kunnen die mense hier toch allemaal lopen zaniken ik vind dat als je der niks vanaf weet waarom die elastiek der aanhangt je geen commentaar mag geve.. en bij die pony hebbe ze al gekeken of die ergens last van heeft maar da heeft ie niet meer. heeft last van zijn tande gehad is iets aangedaan verder heeft ie nergens last van. en met een elastiek kan die pony heus nog wel bewegen HET REKT NL UIT:O mja genoeg der over gezeurd het gaat goed zo dusss... what ever!!
met bokt weet je dat je zulke reacties kan krijgen als tip, omdat de mensen alleen willen helpen om beter te kunnen rijden, al zeggen sommige het een beetje bruut of komen ze bemoeierig over. als je niet tegen deze commentaar kan kijk dan naar andere topics.
.. Daar heb je geen kennis voor nodig om dat te kunnen zien

. En die Amber, is die van Gert-Jan? Die had toch ook een pony voor zijn neefje? Is dat deze?Dustinlover schreef:Aha ik heb dat paardje laatst zien rijden naja ik heb jullie wel eens vaker zien raden want heb zelf daar 5 jaar gereden en misschien kennen jullie me nog wel.
Ik heb nu een pony die in haaren staat..
Ik heb ook een tijdje bij jou in de les gereden!
snap je?
Mooie ponys/paardjes! Ik heb verder geen commentaar, het is wel goed dat je een stiek gebruikt om bij te zetten iig! 

Maar die komt er zeker wel !! Mooie voorbeentjes heeft ze! Kelss_15 schreef:Jajaa Fleurtjee tuurlijk ken ik je nog
Kom je weer keertje langs ?

Gezellig