Oberto(v. Caritas) en ik hard aan het oefenen voor de Z

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anneke

Re: Oberto(v. Caritas) en ik hard aan het oefenen voor de Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 12:35

Ziet er goed uit Nathalie! Heb je namelijk nog nooit zien rijden
En ben je afgevallen?

Melanie15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:21

Hij lijkt een beetje aan de dikke kant op de foto´s. Veel succes in de Z!

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-05 14:29

ja heb ook neiging af en toe benen vooral knieen op te trekken.probeer er om te denken,je moet ook om zoveel denken haha,en bertje is hier voor zijn doen eigenlijk mooi op gewicht maar hij blijft lekker rond idd haha.
anders kom je keertje met wedstrijd kijken anneke,start je zelf al met je nieuwe aanwinst?idd ben ik een laagje spek kwijt,doe aan krachttraining namelijk.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-05 14:50

ik vind je rijstijl er erg vriendelijk uitzien !!!! en dat vind je helaas niet zo vaak meer tegenwoordig..

leuk paard hoor !!!! kan lekker lopen zo te zien...

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-05 22:51

dank je wel orisse_Gipsy!Dat vind ik toch wel het grootste compliment dat je kan horen,dat probeer ik ook echt,vooral op wedstrijden valt het me zo vaak weer op hoe oneerbaar sommige met hun dieren omgaan,vreselijk.Probeer altijd vriendelijk te blijven,en als ik zelf een mindere dag heb dus bv sjagerijnig of gewoon niet lekker in lijf rij ik dus al niet omdat je vaak al wat minder geduld dan heb.'t is trouwens familie van jouw paard,pberto is namelijk een caritas x pion.

Maar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 22:55

mooi paardje
leuke bles heeft hij

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 22:55

hij mag iets meer opgericht zijn....voor de z....
voor de rest mooi paardje..

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-05 23:34

Het is niet zo aardig wat ik ga zeggen maar ik mis overal lengtebuiging en de kont moet er veel meer onder. Hij loopt met veel te weinig verbinding in zijn lijf. Oplossing: veel korte oefeningen en overgangen rijden vanuit het achterbeen en van de voorkant zoveel mogelijk afblijven. Niet laten duiken aan de voorkant. Constant een beetje gas bliijven geven om het paard veel meer aan elkaar te rijden want zoals ie nu loopt gaat je gigantisch opbreken in de Z.

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 15:53

paulanda schreef:
dank je wel orisse_Gipsy!Dat vind ik toch wel het grootste compliment dat je kan horen,dat probeer ik ook echt,vooral op wedstrijden valt het me zo vaak weer op hoe oneerbaar sommige met hun dieren omgaan,vreselijk.Probeer altijd vriendelijk te blijven,en als ik zelf een mindere dag heb dus bv sjagerijnig of gewoon niet lekker in lijf rij ik dus al niet omdat je vaak al wat minder geduld dan heb.'t is trouwens familie van jouw paard,pberto is namelijk een caritas x pion.

geen dank hoor, wel grappig dat het familie is van orisse... ik vind ook dat ze "ergens"wel iest van mekaar weg hebben.... op mijn profiel heb ik gloof ik wat foto's van oris staan.. maar niet van onder het zadel gloof ik... da's wel jammer.. had je kunnen vergelijken... ik vind ze qua lopen wel op elkaar lijken... hoe hoog is die van jou? is caritas ook een springefokt paard ? ( ben niet zo bekent daarin... ) orisse is namelijk vrij lang, en daarom nogal moelijk gesloten en bij elkaar te rijden....die van jou is wel n stukje kroter zo te zien wees er maar blij mee !

diegomarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-05 21:14

Ik vind het er goed uitzien hoor, er zijn al genoeg puntjes aangegeven waarop je kan letten . Petje af hoor _/-o_ , geloof niet dat ik het je na doe en moet je kijken hoe goed het nu gaat, vergeleken met een tijd terug...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-05 09:09

Lekker koppie zit er op je paard!
Ik vind het er vriendelijk uit zien maar heb verder nog niet zoveel kijk over hoe streng ze zijn in de Z Jammer van dat kantelen en dat ze haar mond open doet, dat zal je wel aangerekend worden straks denk ik.
Succes in de Z straks!