En ben je afgevallen?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

paulanda schreef:dank je wel orisse_Gipsy!Dat vind ik toch wel het grootste compliment dat je kan horen,dat probeer ik ook echt,vooral op wedstrijden valt het me zo vaak weer op hoe oneerbaar sommige met hun dieren omgaan,vreselijk.Probeer altijd vriendelijk te blijven,en als ik zelf een mindere dag heb dus bv sjagerijnig of gewoon niet lekker in lijf rij ik dus al niet omdat je vaak al wat minder geduld dan heb.'t is trouwens familie van jouw paard,pberto is namelijk een caritas x pion.
ik vind ook dat ze "ergens"wel iest van mekaar weg hebben.... op mijn profiel heb ik gloof ik wat foto's van oris staan.. maar niet van onder het zadel gloof ik...
da's wel jammer.. had je kunnen vergelijken... ik vind ze qua lopen wel op elkaar lijken... hoe hoog is die van jou? is caritas ook een springefokt paard ? ( ben niet zo bekent daarin...
) orisse is namelijk vrij lang, en daarom nogal moelijk gesloten en bij elkaar te rijden....die van jou is wel n stukje kroter zo te zien
wees er maar blij mee !
. Petje af hoor _/-o_ , geloof niet dat ik het je na doe
en moet je kijken hoe goed het nu gaat, vergeleken met een tijd terug...
Jammer van dat kantelen en dat ze haar mond open doet, dat zal je wel aangerekend worden straks denk ik.